چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟


چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟

رسانه کلیک – هرچه زمان جلوتر می‌رود همه به لزوم آموختن تایپ ده‌انگشتی پی می‌برند. اگر تا پیش از این داشتن مهارت تایپ را فقط برای تایپیست‌ها لازم می‌دانستیم، با دیجیتال‌شدن رسانه‌ها و تکنولوژیک شدن فرآیندهای شهروندی، حالا تایپ به یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های حرفه‌ای در هر شغلی تبدیل شده است. حالا اگر شما در […] نوشته چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به...

رسانه کلیک – هرچه زمان جلوتر می‌رود همه به لزوم آموختن تایپ ده‌انگشتی پی می‌برند. اگر تا پیش از این داشتن مهارت تایپ را فقط برای تایپیست‌ها لازم می‌دانستیم، با دیجیتال‌شدن رسانه‌ها و تکنولوژیک شدن فرآیندهای شهروندی، حالا تایپ به یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های حرفه‌ای در هر شغلی تبدیل شده است.

حالا اگر شما در رزومه‌های کاری‌تان، مهارت تایپ ده‌انگشتی را اضافه کنید به خوبی خواهید دید که به راحتی به چشم خواهید آمد. تایپ ده انگشتی عملکرد و کارایی شما را در هنگام کار با رایانه چندین برابر می‌کند. در این یادداشت بررسی خواهیم کرد که چرا یوتایپ بهترین آکادمی آنلاین برای آموختن این شیوه‌ی تایپ سریع است و بررسی خواهیم کرد که چرا بسیاری از شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌ها، یوتایپ را برای آموزش کارمندان‌شان استفاده می‌کنند.

یادگیری تایپ ده‌انگشتی به سادگی یک بازی

در یوتایپ تمام مراحل یادگیری تایپ ده انگشتی به صورت یک بازی در آمده است. شما تمام فرآیند یادگیری را جلوی چشمان‌تان می‌بینید و دائم در حال چالش خودتان هستید. نمونه‌ی گرافیکی کیبورد کامپیوتر شما در صفحه‌ی نمایش نقش خواهد بست و شما تایپ ده‌انگشتی همه حروف را یک به یک می‌آموزید و تمرین می‌کنید. بسیاری از کسانی که در یوتایپ به یک تایپیست حرفه‌ای تبدیل شده‌اند گفته‌اند که فقط برای سرگرمی به یوتایپ وارد شده بودند. اما فرآیند یادگیری در این سایت چنان ساده بود که آن‌ها تا انتها با یوتایپ ماندند.

تایپ‌ ده‌انگشتی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و اعداد

در یوتایپ شما فقط تایپ ده‌انگشتی فارسی را فرا نمی‌گیرید. شما درس‌های کاملی برای تایپ انگلیسی و همین‌طور تایپ اعداد را خواهید آموخت. یوتایپ حتی تایپ ده انگشتی علائم ویرایشی و حرکه‌ها را نیز در برنامه کار خود قرار داده است. برای همین است که شما پس از گذراندن دوره‌های توتایپ، به یک استاد استفاده از کیبورد تبدیل می‌شوید که می‌توانید هر متنی به سرعت و سهولت تایپ کنید.

چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟ گزارش کاملی از روند آموزشی‌تان دریافت می‌کنید

دروس اول در یوتایپ رایگان است و نیاز به ثبت نام هم ندارد. اما در صورتی که در سایت ثبت نام کنید، شما پس از گذراندن هر درس، گزارش کاملی از آن‌چه آموخته‌اید، سرعت پیشرفتتان، درصد تایپ صحیح و بسیاری گزارش‌های دیگر را دریافت می‌کنید. هم‌چنین امکان مقایسه‌ی خود امروزتان با خود دیروزتان به طور کامل وجود دارد. دیگر به راحتی می‌دانید که در هر تمرین چند غلط انجام داده‌اید و چقدر زمان برای انجام تمرین‌تان صرف شده است. مهم‌تر از همه‌ی آن‌ها یک نمودار پیش‌رفت کامل از سیر آموزشی‌تان دریافت خواهید کرد. با این روش شما هر روز بهتر می‌شوید و متوجه معجزه‌ی تمرین خواهید شد.

چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟چرا باید تایپ ده‌انگشتی را به کمک یوتایپ یاد بگیریم؟ امتیاز ۴.۸ از ۵ توسط کاربران

کاربران یوتایپ تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از کار با این پلت‌فرم آموزشی داشته‌اند. آن‌ها پس از تجربه‌ی آموزشی در یوتایپ به این پلت‌فرم، امتیاز فوق‌العاده‌ی ۴.۸ از ۵ داده‌اند. برای یوتایپ نکته‌ی مهم‌تری هم وجود دارد. کاربران یوتایپ پس از پایان دوره‌ها با انبوهی از پیش‌نهادها و قدردانی‌ها یوتایپ را گران‌قیمت‌تر از همیشه کرده‌اند. آن‌ها چنان از تجربه‌ی کار با یوتایپ راضی بوده‌اند که این پلت‌فرم را مال خود دانسته و با انبوهی از پیش‌نهادهای هیجان‌انگیز، یوتایپ را هر روز بهتر از دیروز کردند.

توصیه‌شده توسط بهترین‌ها

یوتایپ توسط بهترین بلاگرها، روزنامه‌نگاران و فعالان اکوسیستم استارت‌آپی تایید و توصیه شده است. علی‌رضا مجیدی، نویسنده‌ی وبلاگ معتبر یک‌پزشک درباره‌ی یوتایپ نوشته است:
«رابط کاربری یوتایپ واقعا خوب طراحی شده، ابتدا یوتایپ سعی می‌کند که شیوه انگشت‌گذاری صحیح را به شما آموزش بدهد و بعد قدم به قدم مهارت شما را افزایش می‌دهد و تکنیک‌هایی پایه ساده و کارآمدی را به شما آموزش می‌دهد. همه این دروس هم در داخل مرورگر و بدون نیاز به دانلود فایل یا مصرف پهنای باند خاصی رخ می‌دهد… هیچ خبری از فشار یا تصور اینکه شما به عنوان یک تازه‌کار باید یک شبه، ره صد ساله را بپیمایید نیست. در عین حال دروس به صورتی تنظیم شده‌اند که وقت شما را بی‌جهت تلف نکنند.»

برخی دیگر از افراد شناخته شده حوزه‌ی اینترنت و محتوا درباره‌ی یوتایپ نوشته‌اند. اگر دوست دارید نظرات آنان را بخوانید، سری به صفحه یوتایپ از نگاه دیگران در سایت یوتایپ بزنید.

همچنین اگر استارت آپ یا شرکت یا سازمانی دارید که نیاز به آموزش تایپ ده انگشتی به کارکنان خود دارد، یوتایپ پیشنهادهای خوبی برای شما دارد. تا کنون استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های شناخته‌شده ای از دوره‌های یوتایپ برای آموزش کارکنان خود استفاده کرده اند.

پشتیبانی اتکاپذیر

هرگاه در هر مرحله‌ای از کاربری یوتایپ با مشکلی مواجه شدید، یا سوالی در خصوص تایپ ده انگشتی داشتید، تیم پشتیبانی یوتایپ پاسخگوی شماست. این همان اصلی‌ست که خیال شما را راحت خواهد کرد. یوتایپ در هیچ مرحله‌ای، کاربرانش را تنها نمی‌گذارد.

و در نهایت…

تایپ ده انگشتی مهارتی است که همه به آن نیاز داریم و خواهیم داشت؛ اما همیشه یادگیری آن را پشت گوش انداخته ایم. اما توصیه می‌کنیم این بار وقت را تلف نکنید و اگر فقط 90 ثانیه وقت دارید، درس اول یوتایپ را امتحان کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا