آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 23 آگوست 2020


آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 23 آگوست 2020

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 23 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ ایگور تودور و روبرتو بارونیو به کادر فنی یوونتوس اضافه شدند

ایگور تودور، مدافع سابق یوونتوس و روبرتو بارونیو، کاپیتان سابق لاتزیو به عنوان دستیاران آندره آ پیرلو در یوونتوس منصوب شدند.

رسمی؛ آنتونی استوکس به لیوینگستون اسکاتلند پیوست

آنتونی استوکس مهاجم سابق تراکتور و پرسپولیس به صورت آزاد به لیوینگستون اسکاتلند پیوست.

رسمی؛ روبرتو دآورسا از پارما اخراج شد

روبرتو دآورسا از پارما اخراج شد و احتمالا هدایت جنوا را برعهده خواهد گرفت.

رسمی؛ فیل جاگیلکا قراردادش را با شفیلد یونایتد تمدید کرد

فیل جاگیلکا قرارداد جدیدی با شفیلد یونایتد به امضا رساند و به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

رسمی؛ جک رادول قراردادش را با شفیلد یونایتد تمدید کرد

جک رادول قرارداد جدیدی با شفیلد یونایتد به امضا رساند و به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

غیر رسمی؛ پپه رینا به لاتزیو پیوست

پپه رینا، دروازه بان 37 ساله اسپانیایی پس از سپری کردن یک برهه کوتاه در استون ویلا، دوباره در سری آ به کارش ادامه می دهد. با تایید آنتونیو ویتیلو و فابریتزیو رومانو، پپه رینا که اکنون بازیکن میلان است، برای امضای قراردادی دو ساله با لاتزیو به توافق نهایی رسیده و با توماس استراکوشا درون دروازه این تیم رقابت خواهد کرد.

بارسلونا قصد جذب کالوین استنگس را دارد

به نقل از اسکای، کالوین استنگس وینگر 21 ساله آزد آلکمار در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا بار دیگر برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام می کند

لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی باشگاه اینتر هنوز هم اولویت اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات است و کاتالان ها به دنبال جذب او هستند. به نقل از مارکا و موندو دپورتیوو، بر خلاف شایعات اخیر، بارسلونا به جذب ممفیس دیپای علاقه ای ندارد و اولویت اصلی بلوگرانا در نقل و انتقالات، جذب لائوتارو مارتینز از اینتر است.

گابریل ماگالاش در آستانه امضای قرارداد با آرسنال

گابریل ماگالاش به زودی می تواند رسما به بازیکن آرسنال تبدیل شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، توافقات لازم برای انتقال گابریل ماگالاش، مدافع 22 ساله و برزیلی لیل به آرسنال حاصل شده است. ماگالاش روز دوشنبه به لندن پرواز خواهد کرد تا قرارداد خود که تا 2025 معتبر است را امضا کند.

آرسنال در پی جذب یک هافبک و مهاجم جدید

آرسنال تاکنون در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب ویلیان به صورت آزاد شده است و اکنون تمرکز سران این باشگاه معطوف به انتقال گابریل ماگالاش است. به نقل از گاردین، توپچی ها به دنبال حفظ دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی باشگاه رئال مادرید به مدت حداقل یک فصل دیگر نیز هستند اما علاوه بر سبایوس، آرسنال خواهان جذب بازیکنان بیشتری است. میکل آرتتا، سرمربی این باشگاه همچنان به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم دیگر برای تقویت بیشتر ترکیب خود است.

میلان قصد دارد دنی سبایوس را به خدمت گیرد

میلان امیدوار است از تغییرات مدیریتی در آرسنال بهره بگیرد و دنی سبایوس را به صورت قرضی جذب کند. به نقل از تلگراف، دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید که فصل قبل به صورت قرضی در آرسنال حضور داشت، مورد توجه میلان قرار گرفته است.

پل پوگبا در منچستریونایتد می ماند

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد که تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، در آستانه تمدید قرارداد خود با این تیم است. به نقل از اسکای ایتالیا، مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی را با منچستریونایتد تایید می کند و در این رابطه می گوید:

پل پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند. او بازیکن بسیار مهمی برای منچستریونایتد به شمار می رود. آن ها پروژه مهمی دارند و پوگبا قطعا در این پروژه حضور خواهد داشت

بارسلونا برای جذب دونی فن ده بیک، لوییس سوارز را قربانی می کند

دونی فن ده بیک، هافبک تهاجمی 23 ساله و هلندی باشگاه آژاکس مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا به جذب دونی فن ده بیک به دلیل توانایی های گلزنی او علاقمند است و این آمادگی را دارد تا از لوییس سوارز برای جذب این هافبک جوان از آژاکس اقدام کند.

سینیشا میهایلوویچ در لیست گزینه های اینتر

به نقل از گاتزتا، ماسیلیمیانو الگری و سینیشا میهایلوویچ به ترتیب گزینه های اول و دوم اینتر در صورت جدایی آنتونیو کونته محسوب می شوند.

خوزه کایخون در آستانه انتقال به ویارئال

خوزه کایخون، وینگر 33 ساله اسپانیایی پس از هفت سال حضور در ناپولی، قراردادش با این باشگاه به اتمام رسید و به لالیگا باز می گردد. به نقل از فابریتزیو رومانو، خوزه کایخون قصد دارد به لالیگا بازگردد و ویارئال در تلاش است تا وی را به صورت رایگان به ترکیب تیمش اضافه کند.

ساندرو تونالی در نزدیکی اینتر

ساندرو تونالی، هافبک متولد 2000 باشگاه برشا به زودی به بازیکن اینتر تبدیل می شود. به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، اینتر بدون توجه به اینکه چه کسی این تیم را در فصل بعد هدایت می کند، قصد دارد ساندرو تونالی را به جوزپه مه آتزا بیاورد. اینتر و برشا به توافق ابتدایی برای انتقال تونالی به جوزپه مه آتزا به صورت قرضی و با حق خرید اجباری رسیده اند.

انتقال ادینسون کاوانی به بنفیکا منتفی شد

ادینسون کاوانی، مهاجم 33 ساله اروگوئه ای پس از جدایی از پاری سن ژرمن قرار بود به بنفیکا برود اما به دلیل اختلاف در نحوه پرداخت دستمزد، توافق کاوانی و بنفیکا به هم خورد.

تیمو باکایوکو در آستانه بازگشت به میلان

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، تیمو باکایوکو، هافبک دفاعی 25 ساله و فرانسوی باشگاه چلسی به میلان نزدیک شده است.

وست هم پیشنهادات رسیده برای فلیپه آندرسون را رد کرد

به نقل از تلگراف، فلیپه اندرسون بازیکنی است که آرسنال و لاتزیو به جذب قرضی وی ابراز علاقه کرده اند اما وست هم حاضر به معامله کردن به صورت قرضی نیست.

چلسی با مالانگ سار مذاکره کرده است

مالانگ سار مدافع میانی تیم ملی زیر 21 ساله های فرانسه مذاکراتی با چلسی داشته است. این مدافع 21 ساله پس از پایان قراردادش با نیس می تواند به صورت بازیکن آزاد راهی چلسی شود. چلسی در صورت امضای قرارداد با سار، احتمالاً او را به صورت قرضی راهی باشگاه دیگری می کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 22 آگوست 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)