استقلال قهرمان حذفی هم شود فرهاد رفتنی است؟


استقلال قهرمان حذفی هم شود فرهاد رفتنی است؟

استقلال این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود تا اینکه استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد و به کشورش یعنی ایتالیا بازگشت.

استقلال قهرمان حذفی هم شود فرهاد رفتنی است؟

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ استقلال این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود تا اینکه استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد و به کشورش یعنی ایتالیا بازگشت.

بعد از ان بود که مدیران باشگاه استقلال در تکاپو افتادند تا هر طور شده استراماچونی را راضی به بازگشت کنند اما او پایش را در یک کفش کرده بود تا مطالباتش را بگیرد. البته که از لحاظ حرفه ای حق با استراماچونی بود چرا که عقیده داشت وقتی مدیران با او صادق نبودند نمی تواند در ادامه راه همکاری داشته باشد. هرچند او بعدها 200 هزار یورو از مطالباتش را که البته بخش قابل توجهی هم نبود دریافت کرد اما دیگر برنگشت!

فرهاد مجیدی خیلی زود جانشین استرا شد و اتفاقا با کسب نتایج قابل قبول توانست استقلال را به مقام نایب قهرمانی برساند و حتی از لحاظ میانگینی یک امتیاز بیشتر از استراماچونی طی 13 هفته دشت کرد و دربی برگشت را نیز واگذار نکرد و تا ثانیه های پایانی می توانست پرسپولیس را شکست دهد!

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال اما به یکباره تصمیم گرفت سفر غیرمنتظره ای را به میلان داشته باشد تا با استرا درخصوص باقیمانده طلب سنگینش صحبت کند. قضیه سر حداقل 700 هزار یورو است که اگر مدیران باشگاه موفق به پرداخت آن شوند بعید نیست استرا به ایران برگردد تا برای قرارداد سال دومش که فسخ شده روی نیمکت این تیم بنشیند. پیشنهاد بازگشت استرا به استقلال از سوی سعادتمند عنوان شده تا با یک تیر دو نشان بزنند. یک اینکه استراماچونی از خیر غرامت سنگین سال دوم و باقیمانده طلبش در سال اول می گذرد و دوم اینکه با بازگشت استرا موجی از شادی بین هواداران استقلال پخش می شود و شیخ دیاباته نیز ماندگار می شود.

رفتار استراماچونی با استقلال در نوع خودش بسیار مرموز و عجیب بود. این مربی با داد و فریاد فراوان تهران را ترک کرده و دیگر به هیچ عنوان حاضر به بازگشت نشد ولی از آن تاریخ تاکنون با وجود در اختیار داشتن وکلای مجرب ترجیح داد پرونده را مسکوت بگذارد و از استقلال شکایت نکند! قدر مسلم اینکه او برای خود همچنان شانس بازگشت قائل بود و می‌خواست پل‌های پشت سرش را خراب نکند، اما نتایج خوب فرهاد مجیدی و مهم‌تر از آن، دستورالعمل وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت جذب سرمربی و بازیکنان جدید (دستوری که حداقل باید به مدت یک‌سال اجرا شود) حالا قطعاً مواضع و شرایط استرا پیرامون استقلال را عوض خواهد کرد و مسافرت مدیرعامل باشگاه نیز دقیقاً در راستای همین مسئله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا