شهریار مغانلو پرسپولیسب نمی شود؟ / مهاجم گلزن به دنبال حضور در اروپا


شهریار مغانلو پرسپولیسب نمی شود؟ / مهاجم گلزن به دنبال حضور در اروپا

شهریار مغانلو درباره پیشرفت خود پس از لژیونر شدن گفت: حقیقتا دوست دارم بروم و تجربیات جدید به دست آورم، این‌که خوب شود یا بد شود مشخص نیست اما من همه تلاشم را می‌کنم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

به گزارش افکارنیوز،

شهریار مغانلو پس از افت چند هفته‌ای در دیدار سرنوشت‌ساز پیکان و سپاهان توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و از روی نقطه پنالتی گل بزند تا هم پیکان در لیگ نوزدهم بماند و هم از سوی دیگر امیدها برای آسیایی شدن سپاهان به صفر برسد؛ مغانلو پس از پایان در رابطه با آینده خود و پیشنهادات مطرح شده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولویت اول من این است که بتوانم لژیونر می‌شوم و همه تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم همه چیز را فراهم کنم و بروم؛ مدیربرنامه‌های من هم پیگیر هستند تا این اتفاق بیفتد ولی هنوز صددرصدی نیست اما بدون شک اولویت اول رفتن از فوتبال ایران است.

اخبار ورزشی- شهریار مغانلو درباره پیشرفت خود پس از لژیونر شدن گفت: حقیقتا دوست دارم بروم و تجربیات جدید به دست آورم، این‌که خوب شود یا بد شود مشخص نیست اما من همه تلاشم را می‌کنم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد؛ ولی تضمین نمی‌توانم بدهم که حتما با لژیونر شدن خوب خواهم شد چرا که تاکنون چنین تجربه‌ای را کسب نکرده‌ام و نمی‌توانم درباره آن پیش‌بینی داشته باشم. نگاهم به بازیکنانی چون مهدی طارمی و ... بازیکنانی است که از فوتبال ایران لژیونر شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت برسند.

مهاجم تیم پیکان درباره این‌که اگر در یک تیم مدعی توپ می‌زد می‌توانست آقای گل شود، گفت: قطعا شرایط تیم‌های بالای جدولی متفاوت است مثلا تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و این دو تیم سوار بر بازی هستند و موقعیت سازی می‌کنند به هم دلیل مهاجمان موقعیت‌های بیشتری دارند؛ آقای گلی طارمی، علیپور و شیخ دیاباته هم نشان از این دارد که مهاجمان در سرخابی پایتخت فرصت بیشتری برای گلزنی به دست می‌آورند.

وی افزود: من دوست داشتم مهدی ترابی آقای گلی لیگ نوزدهم شود؛ چون موقعیت‌های زیادی را داشت و بازیکن باکیفیتی است. شیخ دیاباته هم بازیکن بسیار خوبی است و از جمله خارجی‌های موفق فوتبال ایران است و با توجه به این‌که قد بلندی دارد اما در کنترل توپ روی زمین هم خوب کار کرد و لیاقت آقای گلی را داشت.

مغانلو از سخت‌ترین مدافعی که مقابل آن در لیگ نوزدهم قرار گرفت، گفت: آن‌چنان شرایط سختی را در نیم فصل دوم تجربه نکردم اما سخت‌ترین بازی من در مقابل مدافعان در نیم فصل اول مقابل محمد انصاری بود.

شهریار مغانلو درباره تفاوت گلزنی در لیگ یک و لیگ برتر که باعث می‌شود عمدتا آقای گل‌های لیگ یک روزهای موفقی را در لیگ برتر سپری نکنند، افزود: قطعا لیگ یک شرایط خیلی سخت‌تری از لیگ برتر دارد چرا که بازی‌ها بیشتری روی هوا در جریان دارد؛ در لیگ برتر اولویت اول با فکر بازی کردن است و به نظر من اگر کسی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید در کنار جنگندگی بتواند با تفکر بازی کند، می‌تواند موفق شود.

مهاجم گلزن خودروسازان درباره انتخاب میان آقای گلی و بقای پیکان هم گفت: قطعا ماندن پیکان اولویت من بود و انتخاب می‌کردم؛ این‌که بخواهم انفرادی کار کنم تا بتوانم به آقای گلی برسم نیست چرا که برای مثال در بازی با تراکتور پنالتی را به جلال علی محمدی دادم چون شرایط خوبی نداشتم و برایم موفقیت تیم مهم‌تر بود. چون مطمئن بودم علی محمدی گل می‌زند، پنالتی را به او دادم و در مجموع شرایط تیم را به آقای گلی خودم ترجیح دادم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری