پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر


پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

به دنبال سدانی لوکس با چسبندگی بیشتر به زمین هستید؟ لکسس ES 2021 با گزینه سیستم چهار چرخ محرک می‌تواند این نیاز شما را برطرف کند. لکسس ES 250 به‌روز شده اولین نسخه از این خانواده با سیستم چهار چرخ بوده و به پسرعموی خود یعنی تویوتا آوالون چهار چرخ محرک پیوسته است. نیروبخش لکسس … The post پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر appeared...

به دنبال سدانی لوکس با چسبندگی بیشتر به زمین هستید؟ لکسس ES 2021 با گزینه سیستم چهار چرخ محرک می‌تواند این نیاز شما را برطرف کند. لکسس ES 250 به‌روز شده اولین نسخه از این خانواده با سیستم چهار چرخ بوده و به پسرعموی خود یعنی تویوتا آوالون چهار چرخ محرک پیوسته است.

پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

نیروبخش لکسس ES 250 AWD همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بکار رفته در نسخه هیبریدی ES است؛ اما بدون وجود مجموعه باتری سیستم هیبریدی این پیشرانه قدرت ۲۰۳ اسبی تولید می‌کند درحالی‌که قدرت مجموعه هیبریدی به ۲۱۵ اسب بخار می‌رسد. شایان ذکر است مصرف سوخت ES 250 بهتر از مصرف سوخت نسخه دیفرانسیل جلوی ES مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری استاندارد می‌باشد.

پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

درست همانند نسخه دیفرانسیل جلوی ES، مدل ۲۵۰ AWD با تریم دینامیک‌تر F اسپورت نیز در دسترس است. این خودرو از همان سیستم تعلیق اسپورت، رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های چسبنده‌تر دیگر تریم های پرفورمنس ES سود برده و برای نمایش ماهیت باابهت تر خود از عناصر تیره‌رنگ در بدنه سود می‌برد.

پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

دیگر عضو خانواده‌ی ES 2021 مدل جدید بلک لاین است که تنها به تعداد ۱۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. این خودرو بر پایه تریم F اسپورت شکل گرفته و با سه رنگ بدنه آبی میکا، اوبسیدیان و سفید اولترا در دسترس است. از جمله ویژگی‌های متمایز ظاهری این مدل می‌توان به آینه‌های مشکی، رینگ‌های تیره و اسپویلر لبه‌ای مشکی اشاره کرد. این خودرو از همان کابین دو رنگ سفید و مشکی F اسپورت سود برده است. خریداران لکسس ES بلک لاین می‌توانند مجموعه کیف‌های طراحی شده توسط Zero Halliburton دریافت کنند.

پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

لکسس ES 2021 از پاییز سال جاری میلادی با قیمت پایه ۳۹۹۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. مدل لاکچری و F اسپورت به ترتیب ۴۵۱۰۰ و ۴۵۷۰۰ دلار قیمت دارند درحالی‌که قیمت مدل اولترا لاکچری به ۴۸۹۰۰ دلار می‌رسد. نسخه بلک لاین هم که فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است ۴۶۵۵۰ دلار قیمت خورده است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه