آشپزخانه قلب خانه ، این جمله ایی است که تا به حال زیاد با آن برخورد داشته اید . درواقع این جمله بسیار درست است و از آن جایی که ما برای زندگی به غذا خوردن احتیاج داریم و این غذا معمولا در آشپزخانه آماده می شود ، می توان گفت که واقعا آشپزخانه قلب خانه است و در آن هیچ شکی نیست .

امروزه روز ، فر های توکار ، بیشتر از همیشه در قلب خانه ، یعنی آشپزخانه ها به چشم میخورند و تبدیل به یکی از محبوب ترین و مورد نیاز ترین ، وسایل در زندگی مردم به شمار میروند . از این رو بهتر است که کمی درباره آن ها اطلاعات داشته باشیم و بتونیم درک کنیم که دلیل این محبوبیت ، علاوه بر زیبایی و نمای مدرنی که فر های توکار به آشپزخانه ما اضافه می کنند ، چه مزایای دیگری برای ما دارند و چرا تا این اندازه ، به آشپزخانه ها نفوذ کرده اند و از ضروری ترین وسایل به شمار میورند .

انواع فر توکار ایرانی

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار استیل البرز

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار بیمکث

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار آلتون

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار تاکنو گلد

مزایای استفاده از فر

حال نوبت آن می رسد تا بررسی کنیم که استفاده از فر توکار چه مزایایی برای ما دارد :

اولین و مهم ترین نکته در استفاده از فر توکار ، پخت سالم تر غذا نسبت به پخت آن با اسفاده از ماهی تابه ها و شعله مستقیم آتش میباشد . در واقع زمانی که غذایی را با استفاده از فر میپزیم ، بسیار سالم تر خواهد بود ، چون یا از روغن استفاده نمیشود و یا به نسبت خیلی کمتر استفاده میشود ، تمام قسمت های غذا به صورت کامل و مساوی پخته میشود و به صورت یکنواخت در مجاورت حرارت قرار میگیرد ، از طرفی هم این حرارت به صورت مستقیم نبوده و با استفاده از فن ایی که داخل فر تعبیه شده است ، حرارت المنت های داخل فر را به گردش در می آورد و به بهترین و کامل ترین شکل ممکن ، غذای شما را آماده میکند .

از مزایای دیگر فر های توکار میتوان به هوشمند و تا حدودی اتوماتیک بودن آن ها اشاره کرد :

فر های توکاری در حال حاضر در بازار وجود دارن ، هم ایرانی و هم خارجی ، دارای عملکرد و دستور پخت های از پیش آماده ایی هستند که کار با این دستگاه ها را بسیار آسان کرده و دیگر شما مجبور نیستید مثل فر های قدیمی ، میزان حرارت ، مدت زمان پخت و…. خودتان تنظیم کنید و میتوانید از عملکرد ها و دستورات پخت اتوماتیک آن ها برای پخت انواع غذا ها مانند : لازانیا ، کیک ، مرغ ، کباب ، سیب زمینی سبزیجات ، استیک و حتی برنج استفاده کنید و این راحتی واقعا ارزشمند است ، آن هم در این زمان که معمولا همه افراد خانواده شاغل هستند و زمان کمتری برای پخت غذا های خوشمزه در اختیار دارند .

پس میتوان این امکان را هم از مزیت های فر ها به حساب آورد که میتواند باعث شکل گیری دوره همی های خانوادگی هم بشود . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید فر توکار برقی ، فر توکار برق و گاز و فر توکار گازی بر روی لینک کلیک کنید .

فر توکار و زیبایی آشپزخانه

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار در طراحی مدرن

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار در طراحی کابینت چوب مدرن

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار در طراحی کلاسیک ممبران

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار در طراحی کابینت چوب کلاسیک

همانطور که پیش تر هم گفتیم ، فر های توکار علاوه بر مزایایی که برای سلامتی ما و سلامت غذایی که میخوریم دارد ، به زیباتر شدن هر چه بیشتر آشپزخانه هم کمک میکند و از طرفی میشود گفت که رنگ و روی تازه ایی به آشپزخانه میبخشد فرقی ندارد که طرح آشپزخانه شما مدرن ، کلاسیک ، چوب یا mdf باشد ، فر توکار در هر طراحی ایی زیبایی خاصی دارد و مانند الماس در آشپزخانه شما خواهد درخشید .

این دستگاه ها از نظر تنوع شکل ظاهری و کارکرد ، بسیار زیاد هستند ، آن قدر که هنگام انتخاب آن ها با مشکل مواجه خواهید شد اما خوبی این متنوع بودن آن ها این است که برای هر سلیقه و هر آشپزخانه ایی ، مدل منحصر به فردی وجود دارد که با دیدن آن احساس میکنید که انگار این فر را فقط برای آشپزخانه شما ساخته اند و این تنوع زیاد در کل موضوعی مثبتی به شمار می آید . شما میتوانید بهترین اجاق گاز صفحه ای و توکار را متناسب با فر توکار خود انتخاب کنید .

فر ایرانی یا خارجی ؟

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار خارجی

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار بوش آلمان

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار بوش آلمان

فر توکار آشپزخانه و انواع آن

فر توکار آریستون ایتالیایی

در جواب سوال : فر ایرانی بخریم یا خارجی ؟ باید بگوییم که : امروزه با رشد صنعت در کشور خودمان و وجود برند های قدرتمند و کارخانه جات تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه بزرگ در ایران ، نیاز مصرف کننده به محصولات خارجی را خیلی خیلی کم تر کرده و نسبت به قبل مردم علاقه بیشتری به خرید و استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی نشان داده اند .

فر های توکار ایرانی هم از کیفیت خوبی برخورداند و هم قیمت خیلی مناسب تری به نسبت انواع خارجی آن دارند و از همه مهمتر خدمات پس از فروش است ، بله خدمات پس از فروش از مهمترین مسایلی است که در هنگام خرید وسایل برقی باید به آن ها توجه کنیم و مد نظر قرار دهیم اگر محصولی که خریداری کرده اید ، از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار نباشد ، در صورت بروز مشکل در آن وسیله و یا خراب شدن یک قطعه از آن ، علاوه بر این که باید ماه ها برای تعمیر آن ها صبر کنید ، هزینه های خیلی بالاتری نسبت به مدل های مشابه ایرانی خواهند داشت .

البته درست است که هنوز محصولات داخلی راه طولانی تا رسیدن به فر های خارجی از نظر کیفیت و کارایی دارند اما تفاوت قیمت این دو که همیشه مبلغی در حدود ده میلیون تومان است ، باعث نادیده گرفتن بعضی از کاستی های فر های تولید داخل شده است و خدمات پس از فروش مطلوبی که برای محصولات ایرانی ارایه میشود هم باعث دل گرمی مصرف کنندگان میباشد . از این رو فروش فر های تولید داخلی بسیار بیشتر است از مدل های مشابه خارجی آن ها و هر روز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کیفیت محصولات ایرانی هستیم به امید روزی که این محصولات دیگر رقیبی در بازار نداشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره انواع فر ، میتوانید به سایت سیلور یراق مراجعه کنید و مقالات و راهنما های خرید فر توکار را مطالعه کنید .

همچنین میتوانید هود ، سینک ، گاز و فر مورد نظر خود را به همراه هزاران محصول دیگر با کلیک بر روی ( خرید سینک هود گاز و فر ) خریداری کنید.