پیام تسلیت مفتی حلب درپی درگذشت آیت الله تسخیری


پیام تسلیت مفتی حلب درپی درگذشت آیت الله تسخیری

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ محمود عکام در پیام خود تأکید کرد: انسان دارای دو رکن اصلی یعنی عقل و عدالت است و این دو رکن در این مرحوم تا بالاترین درجه موجود است. من به وجود این دو رکن در این شخصیت اعتراف می کنم و این دلیلی بر وجود یک فرد کامل در نوع خود است. وی در ادامه خطاب به مرحوم تسخیری افزود: ای انسان رشد یافته، عادل و عاقل،...

پیام تسلیت مفتی حلب درپی درگذشت آیت الله تسخیری
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ محمود عکام در پیام خود تأکید کرد: انسان دارای دو رکن اصلی یعنی عقل و عدالت است و این دو رکن در این مرحوم تا بالاترین درجه موجود است. من به وجود این دو رکن در این شخصیت اعتراف می کنم و این دلیلی بر وجود یک فرد کامل در نوع خود است.

وی در ادامه خطاب به مرحوم تسخیری افزود: ای انسان رشد یافته، عادل و عاقل، زندگی شما سرشار از انسانیت و رشد و کمال بود و با روحی پاک از دنیا رحلت کردید. ارزش خیر و خوبی و اصلاحات شما الهام بخش محققان تمدن اسلامی خواهد بود و این خیر و صلاح را طلب خواهند کرد.

این عالم سوری در پایان خاطرنشان کرد: ما را نزد پروردگارت یاد کن و ساعاتی را که ما با هم تحت سایه عقل و عدالت و عرفان و ادب و لطف شما سپری کردیم را نزد خداوند به یاد بیاور. سلام همیشگی و ابدی بر شما باد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...