مطهری:کری خوانی تبدیل به بی احترامی شده


پرسپولیس در حالی که به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده است باید خودش را برای جام حذفی و لیگ قهرمانان، دو تورنمنت مهم پیش رویش آمده شود.

مطهری:کری خوانی تبدیل به بی احترامی شده
پرسپولیس در حالی که به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده است باید خودش را برای جام حذفی و لیگ قهرمانان، دو تورنمنت مهم پیش رویش آمده شود.

به گزارش" توپ 90" پرسپولیس در هفته بیست و نهم نتوانست برد برابر گل گهر را حفظ کند و در نهایت این بازی سه ، سه مساوی شد. هرچند پرسپولیس دقایق زیادی از بازی را به خاطر اخراج کمال کامیابی نیا ده نفره بازی کرد. حمیدمطهری مربی پرسپولیس و دستیاراول یحیی گل محمدی درباره این بازی گفت:" جا دارد تبریک بگویم به فوتبال ، بازی زیبایی بود."


او افزود:" دو تیم بازی خوب و جان داری را ارائه کردند. ما در این بازی شرایط تاکتیکی جدیدی را تست کردیم و به نتایجی هم رسیدیم. در مجموع به نظرم کارت قرمزی که آقای سیدعلی به کمال داد سخت گیرانه بود. با اینحال ما تمکین کرده و کارمان را ادامه دادیم"


مطهری همچنین گفت:" در نیمه دوم از لحاظ تاکتیکی فوق العاده بودیم با آنکه در سیرجان ارتفاع زیاد و دما بالا است توانستیم ده نفره نتیجه را برگردانیم و در دقایق آخر اگر باهوش تر عمل می کردیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم. گل گهر هم بازی خوبی انجام داد و به امتیاز بازی نیاز داشت. به آقای جلالی و گل گهر هم تبریک می گویم."


مربی پرسپولیس درباره تونل قهرمانی که بازیکنان و کادرفنی گل گهر برای پرسپولیسی ها قبل از بازی درست کردند گفت:" واقعا اتفاق خوبی بود. نه اینکه چون خودمان قهرمان شدیم اما معتقدم که این اتفاقات فوتبال را زیبا می کند و باید در فوتبال ما بیشتر شود."


او افزود:" خوشحالم که تیم آقای جلالی هم به احتمال زیاد در لیگ برتر می ماند اما از طرفی ناراحتم که در قبال زحمتی که بچه ها کشیدند و دوندگی و کارتاکتیکی که انجام دادند به حقشان نرسیدند. بچه ها در این بازی واقعا با جان و دل بازی کردند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...