نفوذ در موساد؛ داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی


نفوذ در موساد؛ داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

مجموعه خانه عنکبوت روایت داستانی جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی شان، شکست ناپذیری سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه‌ای بی اساس بدل کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل تاکنون، سعی دارند با بیان داستان هایی از قدرت اطلاعاتی شان در رسانه ها، اعتماد به نفس جوانان جهان اسلام را از بین برده و بذر ترس و ضعف را در دل آنان بکارند. البته باید اعتراف کرد که آن ها تا حدی نیز در این امر موفق بوده اند و توانسته اند با تصویرسازی هایی مبالغه آمیز، از خود قدرتی فراتر از تصور بسازند و حتی به دل های ضعیف و بی ایمان نفوذ کرده و آنها را جذب خود نماید.

اما زمانی که حقیقت آشکار می شود و اسطوره نفوذ ناپذیری شان توسط جوانان غیور شکسته می شود، جهان درمی یابد که در مقابل آنها، همواره هستند افرادی که چون کوه مقابل شان می ایستند و حاضرند جان و مال خود را در راه وطن شان فدا کنند و در سکوتی مرگبار، سال های سال به وظیفه طاقت فرسای خود عمل کرده و از خود ذره ای ترس و ضعف نشان ندهند.

مجموعه خانه عنکبوت، روایت داستانی جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی شان، شکست ناپذیری سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه ای بی اساس بدل کرده و سست بودن این خانه را در مقابل دیدهگان جهانیان به تصویر کشیده است و البته نشانه ای است بر پیروزی حتمی و نزدیک جوانان غیور و مؤمن جهان اسلام در برابر جنود شیطان.

انتشارات شهید کاظمی، کتاب نفوذ در موساد، نوشته صالح مرسی، را به چاپ رسانده است.

ساختار کتاب

کتاب نفوذ در موساد دارای بیست و نه فصل است. عناوین این فصول عبارت است از:

نامه اسرار آمیز، در جستجوی حقیقت، مسافرت سری به قاهره، فدایی مناسب نیست، در جستجوی افق های تازه، دوستانی صمیمانه، اما همراه با بدشانسی، تراژدی شکست، ژاکوب بنیامین حنانیا، استابیلوس، بازگشت به زندگی، کوچ، ملاقات در شهر ویران، نیروی ایمان، بر علیه کشورم، گنج ناشناخته، مأمور، نسیم شک، آوارگی در شهر اضطراب، خداحافظ، برادرت رأفت الهجان، اخراج خطر، گزینش، تنور گرم است، شب غیرمنتظره، در قاهره، دنیایی وسیع و ترسناک، 1967، سال های آخر، پایان مأموریت 313.

ویژگی های اثر

1. پرداختن به سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی؛

2. داستان هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی؛

3. رمانی جذاب و خواندنی برای نشان دادن ضعف سازمان اطلاعاتی موساد.

برشی از کتاب

در صفحات 264 و 265 این کتاب درباره موساد این مطالب نگاشته شده است:

عزیز قلبش به شدت می تپید. در جایش خشکش زده بود. قدرت حرکت نداشت و حتی نیش حشرات را احساس نمی کرد. می بایست عواطف و احساسات خود را کنار بگذارد و عقلش را بیدار کند. او گزارشی که جوان فرستاده بود را پیدا کرد. نامه ای که به شیوه نامرئی نوشته شده بود و در نیمه اکتبر سال ۱۹۵۶ ارسال شده بود.

متن گزارشی که رأفت از وضعیت داخلی اسرائیل نوشته بود را خواند: «... این کشور حالت جنون پیدا کرده است. بسیج عمومی اعلام شده. مبارزه طلبی نظامی در همه جا آشکار است. همه از وقوع عملیات نظامی صحبت می کنند. برای این عملیات نظامی، آمادگی عمومی برقرا رشده و گفته می شود که بر ضد اردن خواهد بود...». این اولین گزارش بود که بیانگر وضعیت اسرائیل بود. عزیز، برگ های پرونده را ورق زد و گزارش دیگری که در روزهای آخرهمان ماه رسیده بود را دید.

بارشی از سرگرد الیاهو جادوسکی عضو ستاد ارتش اسرائیل و نامزدش استیر بلنیسکی صحبت می کرد و میگفت که چگونه اسرائیل اختلافی با مصر به وجود خواهد آورد و بعد چتربازان خود را در نزدیکی کانال سوئز پیاده می کند تا اگر مصر پاسخ تندی داد، هریک از کشورهای فرانسه و انگلیس به هردو اخطار بدهند که جهت حفظ منافع بین المللی، از شرق و غرب کانال به فاصله ده کیلومتر دور شوند و معنی آن این بود که مصر صحرای سینا را مثل یک لقمه چرب برای صهیونیست ها بگذارد.

اسرائیل می باید فورا اخطار کشورهای مذکور را بپذیرد، اما اگر مصر اخطار را نادیده بگیرد به طور طبیعی بهانه ای خواهد بود تا هر دو کشور فرانسه و انگلیس وارد جنگ شوند و تمام منطقه کانال سوئز را اشغال نمایند. عزیز جبالی به برگ پیوست پرونده، یعنی همان برگی که افسر مسئول نظریة خود را در مورد مأمور می نویسد، رسید.

به محض اینکه چشمش به گزارشی که در آن نوشته شده بود افتاد، گیج شد: «...او ترسو است. برای کسب معلومات با جدیت تلاش نمی کند. به شایعاتی که مردم می سازند اعتماد می کند و بسیار درخواست پول می کند. به طور آشکار توصیه می کنم برای این مأموریت حد و مرزی گذاشته شود و اینکه نماینده مزبور به مصر فرا خوانده شود، زیرا به درد نمی خورد؟»

انتشارات شهید کاظمی، کتاب «نفوذ در موساد» را در در قطع رقعی و 465 صفحه به چاپ رسانده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این کتاب به انتشارات شهید کاظمی به آدرس: قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، واحد 131 تلفن: 37840844 025 مراجعه نمایند./826/ن601/ق

نفوذ در موساد؛ داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد