درخشش رضا قوچان‌نژاد قبل از شروع فصل


درخشش رضا قوچان‌نژاد قبل از شروع فصل

زوله با نمایش عالی و دو گل مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل خرونینگن شد. نوشته درخشش رضا قوچان‌نژاد قبل از شروع فصل اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش رضا قوچان‌نژاد قبل از شروع فصل

پیروزی زوله برابر خرونیخن در دیدار دوستانه با دبل رضا قوچان نژاد
نویسنده : parsfootball news
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۹:۲۶
درخشش رضا قوچان‌نژاد قبل از شروع فصل

زوله با نمایش عالی و دو گل مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل خرونینگن شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد در آن عضویت دارد، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی برای حضور در فصل جدید لیگ اردیویسه هلند است تا عملکرد بهتری از سال قبل که در رده پانزدهم قرار گرفتند، داشته باشد.

زوله که در سه دیدار تدارکاتی قبلی یک شکست و دو پیروزی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب در چهارمین مسابقه دوستانه پیش فصل در حالی که رضا قوچان‌نژاد را روی نیمکت داشت، به مصاف خرونینگن رفت.

این مسابقه تدارکاتی که در دو نیمه‌ی ۶۰ دقیقه‌ای برگزار شد، در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر زوله مقابل خرونینگن به پایان رسید که در جریان این برتری، گوچی نمایش درخشانی داشت.

رضا قوچان‌نژاد از دقیقه ۴۶ به‌عنوان دومین تعویضی زوله در نیمه اول به بازی آمد و تنها دو دقیقه پس از ورودش به زمین، موفق شد ارسال سای‌وان وِرمِسکرکن ژاپنی از جناح راست زمین را با ضربه سر شیرجه‌ای از مقابل تیرک دوم تبدیل به گل اول برابر خرونینگن کند.

درخشش قوچان‌نژاد در این دیدار همچنان ادامه داشت و این مهاجم ایرانی موفق شد در دقیقه ۹۱ پاس در عمق زیان فلمینگ از میانه زمین را در موقعیت تک به تک و با ضربه پای چپ زیبا بزند تا گل دوم زوله مقابل خرونینگن به ثمر برسد.

تیم فوتبال زوله که رضا قوچان‌نژاد را تا دقیقه ۱۰۰ این مسابقه در زمین داشت، در نهایت به برتری ۲ بر صفر مقابل خرونینگن رسید و به سومین پیروزی پیاپی در دیدارهای تدارکاتی دست یافت.

زوله روز پانزدهم شهریورماه دیدار تدارکاتی دیگری مقابل هیرنفین، تیم پیشین رضا قوچان‌نژاد خواهد داشت و روز بیست و دوم شهریورماه باید نخستین بازی فصل جدید لیگ اردیویسه را برابر فاینورد برگزار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا