اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)


اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

تقویم طرفداری امروز به اتفاقاتی که در سال های اخیر و در روز بیست و پنجم مرداد ماه اتفاق افتاده است اختصاص...

تقویم طرفداری اتفاقات و حواشی حول ورزش ایران در روز بیست و پنجم مرداد ماه سال های اخیر را امروز مرور می کند.

برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسلواکی

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه مقابل اسلواکی به برتری دست یافت. در این دیدار پرگل و تماشایی که در شهر " براتسیلاوا " برگزارشد ، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 4 بر 3 از سد حریف گذشت . علی کریمی (در دقایق 8 ، 18 و 84) و علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 43 گل های تیم ایران را به ثمر رساندند. برای تیم میزبان ،" توماس اوراوچ" در دقایق 19 و20 و " روبرت وتیک" در دقیقه 31 گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان صبح جمعه آینده وارد تهران خواهد شد تاخود را برای دیدار با عربستان آماده کند. این دیدار روز جمعه دوم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. (25 مرداد 1381)

"بن همام " خواستار 5 سهمیه در جام جهانی برای قاره آسیا شد

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

"محمد بن همام" رییس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه شب گفت : لیک قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا انقلابی در فوتبال این قاره خواهد بود ودرتلاش این قاره برای بدست آوردن پنج سهمیه در جام جهانی 2006 نقش شتاب دهنده ای خواهد داشت.

همام که دربیستمین کنگره سالیانه کنفدراسیون فوتبال آسیا جانشین سلطان احمد شاه رییس پیشین این کنفدراسیون شد ، دوباره از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)،خواست تا سهمیه آسیا در جام جهانی آینده را افزایش دهد. وی درسخنرانی خودبرای گشایش لیک قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما می خواهیم که پنج تیم آسیایی را در جام جهانی 2006 حضور داشته باشند. وی اظهار داشت : آسیا در جام جهانی 2002 به جهان نشان داد که می تواند در سطوح بسیار بالا به رقابت بپردازد.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه راه اندازی این لیک تازه نشانگرحرکت رو به پیشرفت فوتبال آسیاست،بر ضرورت افزایش سهمیه این قاره در جام جهانی تاکید دارد. وی گفت : ما از فیفا می خواهیم تا فرصت بیشتری به آسیا بدهد تا بتواند استعدادهای خود را به نمایش گذارد. (25 مرداد 1381)

دایی و ترائور به پرسپولیس پیوستند و کریم باقری هم تمدید کرد

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

علی دایی و عیسی ترائوره بازیکن اهل مالی عصر امروز با حضور در هیـــات فوتبال استان تهران با این تیم قرارداد همکاری امضا کردند. " سرگروه تیم ملی فوتبال ایران و ترائوره یک قرارداد یک ساله با تیم پرسپولیس منعقـــــد نمودند. " کریم باقری" دیگر بازیکن صاحب نام تیـــــم پرسپولیس نیز عصرامروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد. (25 مرداد 1382)

المپیک 2004آتن - هزینه برگزاری بازیها همچنان رو به افزایش است

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

سرمایه گذاری های دولت یونان برای برگزاری بازی های المپیک تابستانی آتن هم اکنون از مرز 7 میلیارد دلار فراتر رفته واین کشور کوچک را در معرض گرفتار شدن در قوانین مالیاتی اتحادیه اروپا قرار داده است. پتروس دوکاس معاون وزیر اقتصاد یونان در گفت وگو با شبکه خصوصی رادیو فلش گفت: هزینه های صرف شده تاکنون بالغ بر شش میلیارد دلار بوده است. طبق پیش بینی برخی تحلیلگران این مبلغ تا اتمام بازی ها بالغ بــر 12 میلیارد دلار خواهد شد که حداقل به مدت یک دهه بار سنــگینی بر دوش مالیات دهندگان یونانی تحمیل خواهد کرد.

دوکاس ادامه داد : کسری بودجه دولت یونان در سال 2004 به 4 درصــد از تولید ناخالص ملی خواهد رسید درحالیکه اتحادیه اروپا این سقف را سه درصد تعیین کرده و تجاوز ازاین حد ممکن است به زیان های شدید اقتصادی در یونان بینجامد. بودجه اولیه مورد نیاز برای برگزاری المپیک آتن 6/4 میلیارددلار برآورد شده بود که به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه های ساختمانی و دخالت هـای سیاسی در این زمینه، دولت ناچار شد از صاحبان پروژه بخواهد با دریافت پول بیشتر و کار شبانه روزی، تاسیسات لازم را تا شروع بازی ها در روز 23 مرداد به بهره برداری برسانند. هزینه اغلب پروژه های زیربنایی المپیک ازمحل بودجه عمومی پرداخت می شود که شامل هزینه بسیار کلانی برای تامین امنیت بازی هاست. این مبلغ حدود 2/1 میلیارد دلار عنوان شده که سه برابر بازی های المپیک سیدنی است. (25 مرداد 1383)

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

تیم ملی فوتبال ایران عصر فردا چهارشنبه بدون بازیکنان لژیونرهای خود به مصاف تیم ژاپن می رود. ملی پوشان فوتبال کشورمان عصر امروز تمرین سبکی را در ورزشگاه "نیسان" یوکوهاما برگزار کردند.

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار روز چهارشنبه به شرح زیر است : ابراهیم میرزاپور، حسین کعبی، محمد نصرتی، جلال کاملی مفرد، یحیی گل محمدی، محمد علوی، جواد نکونام، مجتبی جباری، علیرضا واحدی نیکبخت، آرش برهانی و علی دایی. تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن عصر فردا درمرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2006 آلمان در ورزشگاه یوکوهاما به مصاف هم می روند. پیش از این صعود دو تیم ایران و ژاپن به مرحله نهایی این رقابتها مسجل شده است .(25 مرداد 1384)

"امیر قلعه نویی": علی دایی با پیراهن شماره 10 از تیم ملی خداحافظی می کند

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد: پیراهن شماره 10 تیم ملی فوتبال را نگاه داشته ایم تا طی مراسمی "علی دایی" کاپیتان سابق تیم با آن پیراهن از تیم ملی خداحافظی کند. "

امیر قلعه نویی" روز چهارشنبه پس از پایان مسابقه دو تیم ایران و سوریه که با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت گفت : در بازی با امارات به دلیل اینکه دوستانه و تدارکاتی بود از پیراهن هایی با شماره های بازیکنان سابق تیم ملی استفاده کردیم. وی افزود: ولی با توجه به اینکه در این مسابقه به دلیل رسمیت داشتن نمی توانستیم از شماره واقعی و شماره های بازیکنانی که در اولین مسابقه تیم ملی در برابر چین تایپه استفاده کردند،بهره ببریم، از شماره های بالای 22 استفاده شد.

قلعه نویی ادامه داد: در بازی با امارات پیراهن شماره 9 ، وحید هاشمیان را به عنایتی دادیم و این هیچ دلیلی بر این نبود که پیراهن هاشمیان را از وی گرفته باشیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تعویض مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم، گفت: با تغییر سیستم در تیم مهدوی کیا باید تعویض می شد و با مشاوره ای که با ناصر ابراهیمی مربی تیم داشتم، قرار بود بازوبند کاپیتانی به جواد نکونام برسد ولی مهدوی کیا به دلیل نزدیک به محمود فکری در زمین مسابقه بازوبند سرگروهی را به فکری داد. (25 مرداد 1385)

قطبی: این پیروزی راه قهرمانی ما را هموار می کند

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

"افشین قطبی" در گفت و گویی در ورزشگاه تختی آبادان افزود: ما در این بازی به آنچه که خواستیم، رسیدیم و توانستیم یکی از تیم های خوب این فصل لیگ برتر را شکست دهیم. نتیجه گرفتن مقابل این همه هوادار حریف و همچنین هوای بسیار گرم کار دشواری است که بازیکنان ما با تلاش و کوشش خود به این مهم دست یافتند. بازیکنان ما بعد از زدن گل مقداری به کارهای دفاعی روی آوردند که همین مساله باعث شد دروازه ما برای دو بار باز شود.
سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه حرف هایش گفت: تیم نفت نیز بازی بسیار خوب و زیبایی را ارایه داد و به طور حتم دیگر تیم های لیک برتر در این ورزشگاه بازی سختی را خواهند داشت. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با داشتن چنین هواداران متعصب می تواند در لیک برتر این فصل در جایگاه خوبی قرار گیرد.
قطبی ادامه داد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم زیرا هواداران ما فقط انتظار کسب هر سه امتیاز این بازی را داشتند. البته ما در این بازی نقاط ضعفی داشتیم که باید در تمرینات این تقاط ضعف را برطرف کنیم. با این پیروزی شانس ما برای قهرمانی افزایش یافت زیرا یکی از سخت ترین حریفان خود در بازی های خارج از خانه را شکست دادیم و این مساله تاکید بر قدرت این فصل تیم پیروزی است. (25 مرداد 1386)

بازیکن تیم ملی عراق به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

جاسم کرار محمد بازیکن تیم ملی عراق با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی و امضا قرارداد رسمی، به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. این بازیکن که درفصل گذشته در تیم الوکره قطره عضویت داشت، امضا قرارداد رسمی به مدت دو سال در تیم تراکتورسازی تبریز بازی خواهد کرد. این بازیکن که در پست هافبک بازی می کند، درسال 2009 به همراه تیم ملی عراق در جام کنفدراسیونها نیز حضور داشت. جاسم کرار 22 ساله، سابقه 28 بازی ملی را در کارنامه خود دارد و در تیمهای باشگاهی النجف عراق و الوکره قطر بازی کرده است. (25 مرداد 1387)

فیفا از فدراسیون فوتبال ایران عذرخواهی کرد

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

با درج خبر حذف تیم فوتبال پرسپولیس از لیگ برتر باشگاههای ایران ، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ، طی نامه ای ، حذف نام این تیم را مشکل سیستم نرم افزاری این فدراسیون دانسته و رسما از ایران عذرخواهی کرد در مذاکرات و تماس هایی که مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در خصوص حذف نام تیم پرسپولیس از سایت رسمی اینترنتی فیفا انجام دادند ، مشخص شد که این اتفاق عمدی نبوده و سیستم ورودی اطلاعات فیفا دچار این اشتباه شده بود.
بر همین اساس ، تیم فوتبال پرسپولیس 1387)تهران هم اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی مسابقه های فوتبال لیگ برتر ایران قرار دارد.( 25 مرداد 1388)

کربکندی: قلعه نویی رعایت سن و سالم را نکرد

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از مسابقه صبا و سپاهان در دور برگشت لیگ برترامیر قلعه نویی با ایجاد بحث و جدل های طولانی، رعایت سن و سال من را نکرد و هنوز نتوانسته ام با این مساله کنار بیایم.

رسول کربکندی پنج شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد عدم برگزاری مراسم استقبال از مربیان در ابتدای بازی افزود: سپاهانی ها پس از کشمکش های بسیار پس از بازی برگشت در لیک برتر هرچه خواستند به ما گفتند و صلاح ندیدم با قلعه نویی خوش و بش کنم. علاوه بر این ها ما سعی کردیم پیش از بازی با سپاهان تنش های باقیمانده از بازی گذشته خود با این تیم را در بین بازیکنان صبا رفع کنیم.

کربکندی افزود: این که سپاهانی ها پیش از بازی اعلام کرده بودند ،می خواهیم با بازیکنان ذخیره خود به قم بیاییم برای ما خطرناک بود لذا به بازیکنان خود تذکر دادم که ما با پیراهن زرد سپاهان بازی داریم و با اسم و رسم ها بازی نمی کنیم. (25 مرداد 1389)

علی سامره: به پرسپولیس گل می زنم

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

کاپیتان تیم مس سرچشمه با اشاره به اینکه خاطرات خوبی از گلزنی به تیم پرسپولیس دارد، گفت: امشب نیز به این تیم گل می زنم و امیدوارم با همکاری تیمی به پیروزی دست پیدا کنیم. دو تیم مس سرچشمه و پرسپولیس در شرایط سختی روبروی هم قرار می گیرند که البته در هر شرایطی ما بازی خود را انجام می دهیم. فکر می کنم امشب بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم و نباید فراموش کنیم که پرسپولیس با وجود همه مشکلات باز هم پرسپولیس است.

سامره بیان کرد:بازیکنان مس سرچشمه از انگیزه و روحیه خوبی برای این دیدار برخوردارند و همه برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش می کنند.
کاپیتان تیم مس سرچشمه افزود: مهم نتیجه گرفتن تیم است و با تمام وجود برای محقق شدن این هدف تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه در ذهن ها اینگونه جا افتاده که من در نیمه دوم موثرتر عمل می کنم، گفت: اما خودم اعتقاد دارم که هر زمان به زمین مسابقه بیایم می توانم موفق باشم. (25 مرداد 1390)

تساوی تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی با تونس

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه روز چهارشنبه در بازی دوستانه برابر تیم تونس به نتیجه 2 بر 2 دست یافت. تیم ملی کشورمان در نیمه نخست این بازی دو فرصت گل زنی خوب را توسط کریم انصاری فرد در دقیقه 28 و اشکان دژاگه در دقیقه 31 از دست داد تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم ملی فوتبال ایران بر فشار حملات خود افزود و توسط محمد رضا خلعتبری موفق شد به گل برتری برسد. اما تنها سه دقیقه بعد در شلوغی میان دروازه ایران بازیکن تیم تونس موفق شد در شش قدمی دروازه گل تساوی را به ثمر برساند.
در دقیقه 60 محمد قاضی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود دومین گل کشورمان را با ضربه سر و پس از سانتر زیبا و هوشمندانه خلعتبری وارد دروازه تونس کرد تا سومین گل ملی خود و دومین گل ایران در این دیدار را به ثمر برساند.
در دقیقه 83 حسام جمعه در یکی از تک حمله های تیم تونس موفق شد با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند. (25 مرداد 1391)

دایی: بین دو نیمه بازیکنانم را تهدید کردم

اعتراض سرمربی ذوب: قلعه نویی احترام من را نگه نداشت (تقویم طرفداری)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه جو حضور در این تیم بزرگ برای نفرات جوان سنگین است، گفت: بین دو نیمه، بازیکنان را تهدید کردم اگر پیروز نشویم آنها را به رختکن راه نخواهم داد. «علی دایی» جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما به خوبی در میدان جنگیدند و حتی 10 نفره شدن از دقیقه 30 نیز نتوانست مانعی برای پیروزی ما باشد. اجازه خودنمایی به حریف را نداده و در مقابل، چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم و اگر در نیمه دوم کمی دقت می کردیم، به گل های بیشتری می رسیدیم.
سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: خوشبختانه انسجام تیمی پرسپولیس در زمین به خوبی نشان داده شد تا بتوانیم با وجود یک بازیکن کمتر، در این بازی حساس به پیروزی برسیم. از تیم ملوان بندرانزلی بهتر و با برنامه تر بازی کردیم و اگر 'مهرداد کفشگری' اخراج نمی شد، می توانستیم نتیجه بسیار بهتری بگیریم. (25 مرداد 1392)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج