دانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کامل


نرم‌افزار The Weather Network v7.9.3.6263، برنامه هواشناسی شبکه آب و هوا از روی پیش‌بینی‌های محلی و رادارهای هواشناسی است.

دانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts Radar Maps است.

نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts Radar Maps برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

این برنامه وضعیت آب و هوا را با بالاترین جزییات در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند وضعیت آب و هوا را تا ۱۴ روز آینده پیش‌بینی کند. علاوه بر این در نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts Radar Maps امکان نمایش وضعیت آب و هوا به وسیله رادار نیز وجود دارد؛ نمودارهای بارشی نیز به طور دقیق برای کاربر نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود The Weather Network 7.9.1.6205 – اپلیکیشن هواشناسی کامل
دانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه The Weather Network: Local Forecasts Radar Maps اندروید:

نمایش وضعیت فعلی آب و هوا با جزئیات کامل و دقت بالا نمایش پیش بینی کامل آب و هوا تا ۱۴ روز آینده با آپدیت های ۱۵ دقیقه‌ای دریافت اطلاعات آب و هوایی از معتبر ترین منابع نمایش انواع رادارهای آب و هوایی برای درک بهتر شرایط آینده ارائه آخرین اخبار آب و هوایی به صورت متن یا ویدئو مختص منطقه شما نمایش نمودارهای بارش باران و برف ارائه هشدار درباره وقوع طوفان،‌ سیل و …. دارای انواع ویجت‌ها برای استفاده در هوم اسکرین
تصاویری از محیط برنامه

دانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کاملدانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کاملدانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

• دانلود و مشخصات فایل

دانلود The Weather Network 7.9.3.6263 – اپلیکیشن هواشناسی کامل
حجم: 62 مگابایت
نسخه: 7.9.3.6263
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس