رئیس سابق موساد: روابط با کشور‌های عربی از 50 سال پیش وجود داشت


رئیس سابق موساد: روابط با کشور‌های عربی از 50 سال پیش وجود داشت

رئیس سابق موساد در واکنش به توافق امارات و رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این روابط از 50 سال پیش وجود داشته است.

رئیس سابق موساد: روابط با کشور‌های عربی از 50 سال پیش وجود داشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه کان اسرائیل، افرایم هلیفی، رئیس سابق سازمان اطلاعات جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در واکنش به توافق ننگین و به گفته خود تاریخی امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک گفت که این روابط از ۵۰ سال پیش وجود داشته است.

رئیس سابق موساد در مصاحبه با این شبکه صهیونیستی اذعان کرد: روابط ما با کشور‌های خلیج (فارس) محصول امروز نیست بلکه از ۵۰ سال پیش وجود داشته است.

گروه‌های مقاومت در فلسطین پس از اعلام توافق نهایی بین امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک، به اقدام ننگین ابوظبی واکنش تند و سختی نشان دادند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در واکنشی تند به توافق امارات و اسرائیل خواستار برگزاری نشست فوری رهبران فلسطینی برای بررسی تبعات این توافق شد.

مقامات یمنی در واکنشی تند به توافق امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط، آن را محکوم کردند. مجلس‌های اسلامی یمن نیز اعلام کردند عادی‌سازی که امروز به وقوع پیوست چیزی جز پایان دهه‌ها خیانت پنهان نیست.

با این وجود عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر از این توافق، استقبال کرد. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز، این توافق ننگین را تصمیمی شجاعانه عنوان کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان