لپ‌تاپ گیمینگ آنر از پردازنده‌های جدید شرکت اینتل استفاده خواهد کرد


لپ‌تاپ گیمینگ آنر از پردازنده‌های جدید شرکت اینتل استفاده خواهد کرد

برند آنر روز گذشته به‌طور رسمی اعلام کرده بود که اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود را به‌زودی روانه بازار چین می‌کند. پوستر رسمی برند گیمینگ Hunter آنر نیز توسط حساب رسمی این برند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود. اما امروز یک پست دیگر از این برند در همان شبکه اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد اولین نوت‌بوک گیمینگ آنر از تراشه‌های اینتل استفاده می‌کند....

برند آنر روز گذشته به‌طور رسمی اعلام کرده بود که اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود را به‌زودی روانه بازار چین می‌کند. پوستر رسمی برند گیمینگ Hunter آنر نیز توسط حساب رسمی این برند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود.

اما امروز یک پست دیگر از این برند در همان شبکه اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد اولین نوت‌بوک گیمینگ آنر از تراشه‌های اینتل استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که آنر محصول جدید خود را به تراشه‌های نسل دهم Core i7 اینتل مجهز کند.

هم‌چنین، در تصویر زیر، کلمات Honor و Intel روی صفحه‌کلید در رنگ‌های مختلفی به نمایش درآمده‌اند. بنابر این، می‌توان گفت که نوت‌بوک گیمینگ سری Hunter از صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه با رنگ‌های مختلف نیز استفاده خواهد کرد. هرچند، تصویر این صفحه‌کلید واقعی نیست، ولی ما هدف برند آنر از این کار را متوجه شدیم.

لپ‌تاپ گیمینگ آنر از پردازنده‌های جدید شرکت اینتل استفاده خواهد کرد

مدیر ارشد این برند قبلا اعلام کرده بود که اولین لپ‌تاپ گیمینگ آنر در بخش سیستم خنک‌کننده از یک فناوری پیشرفته بهره می‌برد و سخت‌افزار بسیار قدرتمندی به همراه چند ویژگی در آن ارایه می‌شود. هرچند، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره این ویژگی‌ها فاش نشده است. اضافه‌بر این موارد، ادعا می‌شود که لپ‌تاپ مذکور از آنچه که افراد از یک نوت‌بوک گیمینگ انتظار دارند، بسیار نازک‌تر خواهد بود.

هنوز جزییات دقیقی درباره مشخصات دقیق و پیکربندی سخت‌افزاری این نوت‌بوک منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که محصول جدید آنر در چند پیکربندی معرفی شود. از آن جایی که آنر اطلاعات و برخی از مشخصات نوت‌بوک گیمینگ خود را منتشر می‌کند، می‌توان احتمال داد که این دستگاه به‌زودی رونمایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...