تعداد کتب صوتی در لرستان به 30 عنوان افزایش می‌یابد


تعداد کتب صوتی در لرستان به 30 عنوان افزایش می‌یابد

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از چاپ و انتشار 20 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

عصمت دهقانی بیست و چهارم مرداد ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از جمله این کتب صوتی می‎توان به کتاب «مردی به نام اسلام» اشاره کرد که به گویندگی مصطفی پیری‌زاده تولید شده است.

وی با بیان اینکه این کتب صوتی به سفارش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان تهیه شده است، افزود: مردی به نام اسلام از سوی روح‌الله سلیمانی نوشته شده و در انتشارات پراکنده که وابسته به اداره‌‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده منتشر شده است.

دهقانی با بیان اینکه کتاب «مردی به نام اسلام» حاوی روایتی داستانی از زندگی‌نامه و خاطرات شهید هاشم پورزادی از شهدای شاخص لرستان است به تولید کتاب صوتی «سلول‌های انفرادی» که اواخر سال گذشته منتشر شد نیز اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب صوتی به گویندگی مصطفی پیری‌زاده و به نویسندگی محمدتقی عزیزیان در انتشارات پراکنده وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شده است.

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: این کتاب حاوی خاطراتی از آزادگان استان است که سال‌هایی از عمر پُربرکت‌ خود را در اردوگاه‌ها و سلول‌های انفرادی رژیم بعثی عراق گذرانده‌اند.

وی اضافه کرد: در راستای ردیف برنامه‌های معاونت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، سال گذشته ۲۰ کتاب صوتی تولید شد و تا پایان امسال نیز حداقل ۱۰ کتاب صوتی از بهترین آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس استان را تهیه و منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی