مشخصات گوشی ZTE A20 5G لو رفت؛ اولین موبایل با دوربین زیر نمایشگر


مشخصات گوشی ZTE A20 5G لو رفت؛ اولین موبایل با دوربین زیر نمایشگر

گجت نیوز رگولاتوری چین (TENAA) با صدور تاییدیه، طراحی و مشخصات گوشی ZTE A20 5G را فاش کرد؛ محصولی که ظاهرا به عنوان نخستین موبایل مجهز به دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. دستگاهی که روی وب‌سایت تنا دیده شده، دارای شماره مدل A2121 است و انتظار می‌رود همین گوشی ZTE A20 5G باشد. از مشخصات آن... نوشته مشخصات گوشی ZTE A20 5G لو رفت؛ اولین موبایل با...

رگولاتوری چین (TENAA) با صدور تاییدیه، طراحی و مشخصات گوشی ZTE A20 5G را فاش کرد؛ محصولی که ظاهرا به عنوان نخستین موبایل مجهز به دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

دستگاهی که روی وب‌سایت تنا دیده شده، دارای شماره مدل A2121 است و انتظار می‌رود همین گوشی ZTE A20 5G باشد. از مشخصات آن باید به نمایشگر اولد ۶.۹۲ اینچی با وضوح +FHD و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای اشاره کنیم. البته دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در تصاویر زیر قابل رویت نیست؛ چرا که صفحه نمایش خاموش است.

در عوض، می‌توانیم یک مجموعه دوربین چهارگانه را در پشت گوشی ببینیم که اجزای آن را سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز (احتمالا فوق عریض) ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق‌سنج) تشکیل می‌دهند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

دیگر مشخصات سخت افزاری ZTE A20 5G شامل رم ۶/۸/۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز می‌شود که باید متعلق به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G باشد. خشاب کارت microSD هم تا سقف یک ترابایت، به فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۵G اضافه می‌کند.

انرژی دستگاه از طریق یک باتری ۴۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ تامین می‌شود. کمپانی زد تی ای این گوشی را دست‌کم در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد کرد و حالا که تاییدیه TENAA را دریافت کرده است؛ رونمایی از آن هم باید نزدیک باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟