مربی تراکتور: باید ماشین را ببریم تا آسیایی شویم


مربی تیم تراکتور امیدوار است بتوانند مقابل ماشین‌سازی به پیروزی دست پیدا کنند.

مربی تراکتور: باید ماشین را ببریم تا آسیایی شویم
مربی تیم تراکتور امیدوار است بتوانند مقابل ماشین‌سازی به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش "توپ 90"، علی ابراهیمیان در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و ماشین‌سازی اظهار کرد: این مسابقه به شکلی است که دو برادر روبه‌روی هم قرار گرفتند. ما به آنها احترام می‌گذاریم ولی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ما در این فصل زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا برسیم ولی باید اشاره کنیم که ما در این بازی تک و تنها هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم.

مربی تیم تراکتور یادآور شد: بازی سنگینی در بوشهر داشتیم که جا دارد از بازیکنان‌مان تشکر کنیم چون غیرت گذاشتند تا در آن آب و هوا نمایش خوبی طبق برنامه انجام دهیم و عملکرد خوبی ارائه کنیم.

ابراهیمیان تصریح کرد: آقای الهامی برای بازی فردا مقابل ماشین‌سازی برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته و ۱۰۰ درصد برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا با به دست آوردن برتری در این بازی به سهمیه آسیایی نزدیک شویم و تقدیم تماشاگران کنیم.

او درباره غایبان تراکتور مقابل ماشین‌سازی گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محروم نداریم؛ البته رضا اسدی آسیب دیدگی داشت که اگر آقای الهامی صلاح دانست، از او استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس