معرفی لکسس LX مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های جزئی و نسخهٔ جدید


معرفی لکسس LX مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های جزئی و نسخهٔ جدید

لکسس اس‌یووی فول سایز LX را با به‌روزرسانی‌های انگشت‌شمار و یک پکیج تولید محدود جدید برای مدل 2021 معرفی کرده است. تغییرات این اس‌یووی لوکس ژاپنی برای مدل 2021 محدود هستند اما بااین‌حال خریداران از سازگاری با آمازون الکسا و همین‌طور تودوزی جدید Glazed Caramel برخوردار خواهند شد. لیست رنگ‌های بیرونی خودرو هم بروز شده … The post معرفی لکسس LX مدل...

لکسس اس‌یووی فول سایز LX را با به‌روزرسانی‌های انگشت‌شمار و یک پکیج تولید محدود جدید برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. تغییرات این اس‌یووی لوکس ژاپنی برای مدل ۲۰۲۱ محدود هستند اما بااین‌حال خریداران از سازگاری با آمازون الکسا و همین‌طور تودوزی جدید Glazed Caramel برخوردار خواهند شد. لیست رنگ‌های بیرونی خودرو هم بروز شده و حالا خریداران می‌توانند رنگ سبز مرواریدی جدیدی را سفارش دهند.

معرفی لکسس LX مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های جزئی و نسخهٔ جدید

در همین حال، پکیج اسپرت LX نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و حالا جلوپنجرهٔ تجدیدنظر شده، سپر جلوی خوش‌نماتر و رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی جدیدی را ارائه می‌کند. دیگر قسمت‌های این پکیج اسپرت اما بدون تغییر باقیمانده‌اند و بنابراین همچنان همان سپر عقب اسپرت‌تر، قطعات همرنگ بدنهٔ بیشتر و آینه‌های جانبی با تریم کرومی را به همراه رو سقفی مشکی‌رنگ و صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین در داخل ارائه می‌کند.

معرفی لکسس LX مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های جزئی و نسخهٔ جدید

اما خبر بزرگ برای مدل ۲۰۲۱ ارائهٔ نسخهٔ جدیدی بنام Inspiration Series است که در تعداد محدود ۵۰۰ دستگاه تولید می‌شود. هرچند این نسخهٔ تولید محدود جدید صرفاً با رنگ سفید مرواریدی ارائه می‌شود اما جزئیات و ویژگی‌های تیره‌ای را به LX اضافه می‌کند که شامل جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، چراغ‌های دودی، قاب مشکی‌رنگ پنجره‌ها، تریم کرومی مشکی، نشان‌های مشکی‌رنگ، دستگیره‌های در مشکی‌رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی مشکی‌رنگ می‌شود. این نسخه برای داخل LX هم صندلی‌های چرمی مشکی‌رنگ اختصاصی با تریم قرمزرنگ، رو سقفی مشکی‌رنگ و کف‌پوش‌های ویژه را به همراه دارد.

معرفی لکسس LX مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های جزئی و نسخهٔ جدید

همهٔ مدل‌ها و نسخه‌های لکسس LX با یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 عرضه می‌شوند که ۳۸۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که نیروی آن‌را به سامانهٔ چهارچرخ محرک با دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود تحویل می‌دهد. لکسس فعلاً قیمت LX مدل ۲۰۲۱ را اعلام نکرده اما احتمالاً این اس‌یووی پرچم‌دار ژاپنی اواخر امسال راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!