تغییرات بخش کریر FIFA 21 منتشر شد


تغییرات بخش کریر FIFA 21 منتشر شد

از تمرین های جدید برای تیم تا قابلیت جذاب Jump In.

طرفداری - بخش کریر فیفا بدون شک یکی از پرطرفدارترین بخش های این بازی به خصوص در ایران است. این بخش چند سالی است که تغییرات خاصی نکرده و این اتفاق همیشه مورد انتقاد طرفداران این بازی قرار گرفته است. الکترونیک آرتز تغییرات این بخش را در فیفا 21 منتشر کرده است. اولین تغییر که بسیار جذاب به نظر می رسد قابلیت Jump In است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید هر زمان از بازی که خواستید کنترل تیم را به عهده بگیرید و وارد زمین بازی شوید. در نسخه های این چند سال فیفا شما فقط می توانستید یا از ابتدا وارد بازی شوید و یا تیمتان را از همان منو مشاهده کنید که چه نتیجه ای می گیرد. این قابلیت بسیار کارساز خواهد بود و می توانید در لحظات حساس مانند زمانی که برای تیم شما پنالتی گرفته شده است، وارد زمین شوید و پنالتی را خودتان بزنید.

تغییرات بخش کریر FIFA 21 منتشر شد

در تقویم این بخش می توانید روزهای تمرین و استراحت تیمتان را از قبل تعیین کنید. البته باید در نظر داشته باشید تمرین بیش از حد تیم شما را خسته می کند و باید مراقب این اتفاق باشید. تمرینات گروهی نیز اضافه شده است و برای مثال شما با ترکیب کردن 3 بازیکن که سبک بازی آن ها به هم می خورد، می توانید کاری کنید تا پیشرفت بیشتری در طول فصل داشته باشند. تمرینات انفرادی جدیدی نیز به بازی اضافه شده است و شما با توجه به سبک بازی و تاکتیک های مد نظر خود، می توانید آن ها را انتخاب کنید. قابلیت های جدیدی هم برای بخش ترانفسر در نظر گرفته شده است. برای مثال شما می توانید بازیکنی را به صورت قرضی و با بند خرید به خدمت بگیرید.در لیگ برتر انگستان، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ یک فرانسه، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از اسکوربورد و تم اصلی آن ها در بخش کریر استفاده خواهد شد و به خوبی حال و هوای این مسابقات را منتقل می کند. در آخر نیز مشخص شد که حجم بازی فیفا 21 حدود 50 گیگ است.

از آخرین تغییرات نیز می توان به افزایش هوش مصنوعی حریفان اشاره کرد. در فیفا 21 هوش تیم مقابل بسیار بالاتر از نسخه قبلی است. برای مثال بازیکنان تیم حریف در لحظات حساس شروع به تکل زدن خواهند کرد و دریبل های بسیار بهتری نسبت به فیفا 20 می زنند. یکی از باگ های بخش کریر این بود که بازیکنان مطرح به تیم های رده پایین فروخته می شدند که این مشکل قرار است در فیفا 21 بر طرف شود. همچنین خرید بازیکن از باشگاه رقیب بسیار سخت خواهد بود. برای مثال اگر مربی بارسلونا باشید و از رئال مادرید بخواهید بازیکن بخرید، بسیار دشوار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان