تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل فاش شد


تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل فاش شد

گجت نیوز جزئیاتی از تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل – Apple iPhone 12 به بیرون درز کرد. این اطلاعات توسط جان پراسر منتشر شده است که پیش‌تر تاریخ معرفی آیفون SE جدید را درست پیش‌بینی کرده بود. بر اساس توییت Jon Prosser، مراسم رونمایی از گوشی های جدید اپل در هفته‌ای برگزار می‌شود که از... نوشته تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل فاش شد اولین بار...

جزئیاتی از تاریخ رونمایی و فروش آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12 به بیرون درز کرد. این اطلاعات توسط جان پراسر منتشر شده است که پیش‌تر تاریخ معرفی آیفون SE جدید را درست پیش‌بینی کرده بود.

بر اساس توییت Jon Prosser، مراسم رونمایی از گوشی های جدید اپل در هفته‌ای برگزار می‌شود که از روز دوازدهم اکتبر (۲۱ مهر) آغاز خواهد شد. او تاریخ پیش فروش آیفون ۱۲ (و دیگر مدل غیر پرو) را از همان هفته، و تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را یک هفته بعد می‌داند. اما ظاهرا مدل‌های آیفون ۱۲ پرو از ماه نوامبر، پیش فروش و عرضه خواهند شد.

این تحلیلگر به معرفی تبلت اپل آیپد ۱۰.۲ و سری ۶ اپل واچ هم در هفته آغاز شده از هفتم سپتامبر (۱۷ شهریور) اشاره کرده؛ هرچند که کمپانی کوپرتینویی از عدم برگزاری مراسم ویژه برای رونمایی این دو دستگاه خبر داده است.

تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل فاش شد

تاریخ رونمایی و فروش آیفون 12 اپل فاش شد

ناگفته نماند که احتمالا این‌بار چهار گوشی اپل را ملاقات کنیم؛ یعنی علاوه بر مدل‌های استاندارد و پرو، شاهد معرفی آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو مکس هم خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی