میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!


میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

گفتن اینکه فورد به قلب آمریکایی‌ها نزدیک است همانند گفتن این است که خورشید امروز طلوع خواهد کرد. این خودروساز آمریکایی از همان زمانی که هنری فورد در سال 1903 این کمپانی را تأسیس کرد در دل آمریکایی‌ها جای گرفت؛ و این به معنی آمار فروش خوب است به‌گونه‌ای که F-150 به مدت چندین دهه … The post میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟! appeared...

گفتن اینکه فورد به قلب آمریکایی‌ها نزدیک است همانند گفتن این است که خورشید امروز طلوع خواهد کرد. این خودروساز آمریکایی از همان زمانی که هنری فورد در سال ۱۹۰۳ این کمپانی را تأسیس کرد در دل آمریکایی‌ها جای گرفت؛ و این به معنی آمار فروش خوب است به‌گونه‌ای که F-150 به مدت چندین دهه پرفروش‌ترین خودروی این کشور بوده و سال پیش هم چنین رکوردی تکرار شده است.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

فورد به عنوان یک برند رابطه نزدیکی با مشتریان خود دارد. MBLM می‌گوید فورد در مطالعه میزان صمیمیت برندها در سال ۲۰۲۰ رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟! میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

MBLM برای سنجش میزان صمیمیت مشتریان با یک برند از علم عاطفی استفاده کرده است. این رتبه‌بندی به ارتباطاتی اشاره دارد که مشتریان با برندها برقرار کرده و آن‌ها را دوست دارند. این مطالعه دهمین سال است که انجام می‌شود.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

دومین و سومین برندهای حاضر در این لیست جیپ و ب ام و هستند. پس از این برندها نیز به ترتیب شورولت، تویوتا، مرسدس بنز، هوندا، هارلی دیویدسون، جی ام سی و آئودی قرار گرفته‌اند.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

MBLM همچنین می‌گوید فورد جذابیت گسترده‌ای داشته و این موضوع از مردان و جوانان گرفته تا مشتریانی با سن بالای ۳۵ سال را شامل می‌شود. فورد همچنین جذابیت‌های زیادی برای مشتریانی با درآمد زیر ۱۰۰ هزار دلار دارند؛ اما ب‌ام‌و باب میل اشخاصی است که درآمد بالای ۱۰۰ هزار دلار دارند؛ اما شورولت به عنوان برندی معرفی شده که بین بانوان محبوبیت و علاقه زیادی دارد.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

این مطالعه در مقیاس وسیع‌تر میزان صمیمیت مشتریان با ۱۵ صنعت گوناگون را بررسی کرده و صنعت خودرو دومین صنعت در لیست بوده است. در کل مشتریان آمازون بیشترین صمیمیت را با این شرکت داشته و پس از آن نیز دیزنی و اپل با فاصله‌ای کم قرار گرفته‌اند.

میزان صمیمیت مشتریان با کدام برندها بیشتر است؟!

این نظرسنجی در سال ۲۰۱۹ و با حضور آنلاین ۳ هزار مصرف‌کننده آمریکایی انجام شده است. مطالعه یاد شده در امارات و مکزیک نیز انجام شده و در این دو کشور هوندا و نیسان اولین برندهای خودرویی لیست بوده‌اند.

منبع
mblm
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق