سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم


سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت با تشریح وضعیت تیمش در جدول رقابت‌های لیگ برتر گفت : ما راهی جز برد مقابل نساجی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، لوکا بوناچیچ عصر روز جمعه در کنفرانس پیش بازی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر افزود : جایگاه تیم ذوب آهن در جدول رقابت های لیگ برتر در روزهای پایانی لیگ به گونه ای است که قدرت ریسک را از ما سلب کرده است.

وی گفت : تیم ما با برد هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران ، قهرمان فصل جاری رقابت های لیگ برتر ، توانست تا حد زیادی جایگاهش را در جدول برای ماندن در رقابت ها برای فصل آینده تثبیت کند و با برد مقابل نساجی نیز می خواهیم به جایگاه بهتری در جدول دست یابیم.
بوناچیچ اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان توانایی پیروزی بر نساجی در زمین خانگی را دارد ، اگر چه این تیم از تیم های بزرگ و قدر شهرستانی محسوب می شود و در هفته های جاری نیز نتایج خوبی کسب کرد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد : به هر حال ما برای برد و کسب پیروزی به قائمشهر آمدیم و تمام توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در این دیدار خارج از خانه هم به پیروزی برسیم و به روند خوب خودمان ادامه دهیم.
بوناچیچ گفت : به هر حال نباید این دیدار را دستکم بگیریم ، ضمن این که باید برای برد تلاش کنیم و نیم نگاهی هم به توانایی تیم مقابل نیز داشته باشیم که اسیر آنها نشویم تا بتوانیم به راحتی نتیجه بگیریم. ما روی توانمندی تیم و بازیکنان خودمان برای این بازی حساب باز کردیم.
وی با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، این زمین را مزیتی برای تیم نساجی توصیف کرد و افزود : تیم نساجی بازی زیادی در این زمین انجام داده و عادت به چمن مصنوعی دارد و این مزیت اصلی آنها محسوب می شود.
تیم نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر شنبه شب ۲۵ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حالی به میدان می روند که نساجی از ۲۸ بازی قبلی با ۳۶ امتیاز در رده هشتم و ذوب آهن با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید