مجالس عزای حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود


مجالس عزای حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود

آیت الله علما گفت: باید مجالس عزای حسینی در کشور و کرمانشاه با رعایت کامل و جامع پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بعد از قریب شش ماه، امروز اولین نماز جمعه سال 99 به امامت آیت الله مصطفی علما در مسجد جامع کرمانشاه با حضور نمازگزاران و مومنان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در این مراسم عبادی و سیاسی اظهار داشت: با آغاز بیماری کرونا در کشور دیدیم که گروه های مردمی و جهادی به صورت خودجوش به میدان آمدند و در مقابل این وضعیت نامناسب ایستادند و حماسه آفریدند.

آیت الله علما ادامه داد: همچنین از مردم استان کرمانشاه به خاطر رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی قدردانی می کنیم و به آن عده قلیل هم پیشنهاد می کنیم که نسبت به رعایت موارد بهداشتی در بحث کرونا جدی تر باشند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همچنین جا دارد از کادر درمانی در کشور به ویژه در استان کرمانشاه به خاطر تلاش های شبانه روزی برای نجات جان بیماران کرونایی تقدیر داشته باشیم و به آنها خسته نباشید بگوییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مردم با رعایت موازین بهداشتی بی شک کمک شایانی به کادر درمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا خواهند داشت.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید مجالس عزای حسینی در کشور و کرمانشاه با رعایت کامل و جامع پروتکل های بهداشتی برگزار شود و در بحث برگزاری عزاداری های حسینی، فصل الخطاب برای همه ما کلام امام خامنه ای در روز عید قربان است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به برخی از مناسبت های پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: 24 و 25 مردادماه آتی سالروز نزول سوره «هل اتی» و روز مباهله است و نیز بیست و ششم مردادماه مصادف با بازگشت آزادگان به میهن اسلامی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین روز 27 مردادماه به عنوان روز مقاومت پاوه شناخته می شود.

آیت الله علما در ادامه با تسلیت درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی به برادران اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: مرحوم ماموستا ملامحمد محمدی عمر گرانبار خویش راه همواره در راه اسلام، قرآن، وحدت و برادری بین شیعه و سنی وقف کرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: رسول اکرم (ص) سه توصیه و سفارش ارزشمند به حضرت علی (ع) دارند که انجام واجبات و فرائض، دوری از آنچه که خداوند حرام کرده و رضایت به آنچه که خداوند داده است جزء این سفارشات است./1400/پ210/ب1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا