تازه‌ترین ورژن دفترچه الکترونیکی تاشو E Ink معرفی شد+ویدیو


تازه‌ترین ورژن دفترچه الکترونیکی تاشو E Ink معرفی شد+ویدیو

گجت نیوز به تازگی جدیدترین ورژن دفترچه الکترونیکی E Ink معرفی شده است؛ کمپانی E Ink اخیرا گجت جالب‌توجه و جم جور خود برای یادداشت‌برداری و مطالعه را ارائه کرد. دفترچه الکترونیکی E Ink یک گجت بسیار جم و جور با قابلیت‌های جالب‌توجه بوده که اخیرا توسط کمپانی E Ink معرفی شده است. تنها مدتی پیش بود... نوشته تازه‌ترین ورژن دفترچه الکترونیکی تاشو E...

به تازگی جدیدترین ورژن دفترچه الکترونیکی E Ink معرفی شده است؛ کمپانی E Ink اخیرا گجت جالب‌توجه و جم جور خود برای یادداشت‌برداری و مطالعه را ارائه کرد.

دفترچه الکترونیکی E Ink یک گجت بسیار جم و جور با قابلیت‌های جالب‌توجه بوده که اخیرا توسط کمپانی E Ink معرفی شده است. تنها مدتی پیش بود که کمپانی مورد نظر پروتوتایپ این محصول را در اختیار علاقه‌مندان گذاشت، اما آن گجت برخلاف ورژن ارتقا یافته اخیر، دچار مشکلاتی بود؛ مشکلاتی که با ارائه محصول جدید تا حد زیادی برطرف شده‌اند.

در واقع ورژن قبلی این دفترچه الکترونیکی در اوایل همین تابستان عرضه شده بود، اما نسخه جدید گجت با به کار گیری دو نمایشگر کاغذ الکترونیک (ePaper)، بسیاری از مشکلات گجت اولیه را برطرف کرده‌ است. مشکلاتی مانند لبه‌های نمایشگر، تاخیر در نمایش اطلاعات روی صفحه، دکمه‌های مجازی به کار رفته و اشکالاتی که در تمامی نمونه‌های اولیه محصولات انتظار دیدن آن‌ها را داریم.

البته نکته مهم در مورد محصولات شرکت E Ink این بوده که گجت‌های ارائه شده، برای مصرف عموم مردم ساخته نشده‌اند و کمپانی مورد نظر بیشتر از همه سعی دارد تا با ساخت و معرفی این گجت‌ها، فناوری‌های خود را به کمپانی‌های بزرگ‌تری که علاقه‌مند به کار روی فناوری‌ها هستند، بفروشد. در واقع پروتوتایپ‌هایی مانند دفترچه‌های E Ink تنها برای نمایش توانایی‌های شرکت سازنده ارائه می‌شوند.

ویدیو نسخه جدید دفترچه الکترونیکی E Ink

با این تفاسیر می‌بینیم که شرکت ژاپنی E Ink قابلیت‌های منحصر به فردی در به کار گیری نمایشگرهای منعطف دارد و محصول ساخت مهندسان این شرکت هم بحث یادداشت‌برداری مجازی و استفاده از کاغذهای الکترونیکی را به سطح جدیدی برده‌اند.

ویدیو بالا توسط یکی از علاقه‌مندان به آزمایش گجت‌های الکترونیک منتشر شده و همان‌طور که می‌بینیم، نسخه جدید دفترچه الکترونیکی E Ink در مقایسه با ورژن قبلی که در ابتدای کلیپ دیده می‌شود، تغییراتی داشته است. در ورژن قبلی کل نمایشگرها بدون هیچ قالبی روی هم قرار می‌گرفتند و دکمه‌ای هم روی دستگاه تعبیه نشده بود؛ اما در ورژن تازه، علاوه بر به کار گیری دکمه‌های فیزیکی در قسمت راست نمایشگرها، کل گجت با محفظه‌ای خوش‌ساخت پوشانده شده است.

بهبود طراحی محصول

به علاوه در تازه‌ترین نسخه این گجت یادداشت‌برداری، قسمت مفصل مانند دفترچه الکترونیکی به صورتی ساخته شده که از بسته شدن و باز کردن سریع گجت جلوگیری کرده و از این طریق، دوام نمایشگر و کل دستگاه را بیشتر می‌کند. به علاوه در قسمت بالایی گجت هم دو چراغ قدرتمند برای استفاده از گجت در تاریکی تعبیه شده‌اند که بدون نیاز به وارد کردن پیکسل‌های نوری به صفحه کاغذ الکترونیک، امکان به کار گیری دفترچه الکترونیکی E Ink در شرایط گوناگون را فراهم می‌کنند. به این ترتیب بدون افزایش قیمت و پیچیده‌تر شدن گجت، می‌توان امکاناتی را به آن افزود که مخاطبان بیشتری را راضی نگه می‌دارند.

همچنین، علاقه‌مندانی که شانس استفاده از اولین نسخه ورژن گجت مورد نظر را داشته‌اند، متوجه بهبود سرعت یادداشت‌برداری در این دفترچه شده‌اند. در حالت کاملا باز، دو نمایشگر کاغذ الکترونیکی به کار رفته در کنار هم ۱۰.۳ اینچ ابعاد دارند و به نسبت سایر دفترچه‌های الکترونیکی موجود، کمی بزرگ‌تر هستند.

به نظر می‌رسد که سازندگان قصد دارند تا قابلیت‌های دفترچه الکترونیکی E Ink را بهبود ببخشند، اما در حال حاضر می‌توان گفت که محصول مورد نظر آماده ارائه به بازار یا فروش به کمپانی‌های بزرگ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس