مسوولان بیش از پیش در صدد رفع مشکلات تولیدکنندگان برآیند


مسوولان بیش از پیش در صدد رفع مشکلات تولیدکنندگان برآیند

اصفهان- ایرنا- امام جمعه نایین از مسوولان خواست تا به دستورالعمل و برگزاری جلسات اکتفا نکنند و از نزدیک با شناسایی مسائل تولیدکنندگان درصدد رفع مشکلات فراروی آنان برآیند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی سجادی در نمازجمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه این شهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال"جهش تولید" گفت: انتخاب این شعار بیانگر دغدغه رهبری نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی است که باید از سوی همه مسوولان و مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: مسوولان حل مشکلات معیشتی ، مهارگرانی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را در اولویت های برنامه های خود قرار دهند.

در استان اصفهان بیش از ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

سجادی به اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، همدلی و همراهی مردم در شرایط کرونایی اشاره و اضافه کرد: ایران در مقابله با ویروس کرونا نسبت به ابرقدرت‌های دیگر با همراهی و همدلی مردم کمتر صدمه و آسیب خورده است.

امام جمعه نایین از مردم خواست تا دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و از برپایی آیین‌های مختلف خودداری کنند تا زمینه انتقال ویروس کرونا کاهش یابد.

وی تصریح کرد: ما در برهه‌ای از زمان و در عصری زندگی می‌کنیم که فتنه‌های گوناگون و عوامل فساد و گناهان بسیاری اطراف ما را احاطه کرده است.

وی بر هوشیاری مسلمانان در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: علت تسلط دشمنان بر کشورهای اسلامی بویژه ظلم و ستمی که ٧٠ سال است به فلسطینیان می‌شود نداشتن وحدت امت اسلام است.

سجادی به سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و افزود: ایثارگران و آزادگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند و باید همه قدردان این عزیزان باشند.

وی بیان کرد: : آیین‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود و حفظ سلامتی مردم در این آیین‌ها وظیفه همگانی است.

سجادی ادامه داد: سلامت مردم از واجبات اسلامی است و عزاداری ها در ماه محرم و صفر باید با رعایت تمامی موازین بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شود.

تاکنون افزون هیجده هزار نفر بر اثر کرونا در کشور جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !