همایش ورزش همگانی به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد


همایش ورزش همگانی به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد

تهران- ایرنا- همایش ورزش همگانی(آماده باش ورزشی) امروز جمعه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس ورزش همگانی استان و ورزشکاران به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، این پویش سراسری آماده باش در پایتخت در راستای توجه بیشتر به ورزش همگانی و تشویق مردم به فعالیت بدنی در زمان شیوع کرونا بوده است که با فاصله اجتماعی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز این استادیوم ورزشی برگزار شد.


همچنین آموزش رشته های ورزش همگانی از جمله پینت بال، فریزبی، کراس فیت، اریال سویینگ پرثوآ، یوگا، روزانه، آمادگی جسمانی، کتل بل، چوگو، تیرو کمان، طنابزنی برای ورزشکاران انجام شد.

رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما با همکاری هیات های ورزشی، همگانی کردن ورزش در آحاد جامعه است گفت: توجه به این موضوع می تواند فقر حرکتی را در جامعه کاهش دهد.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از هیات های ورزشی استان از طریق ورزش مجازی به بعد همگانی ورزش پرداخته اند.

همایش ورزش همگانی به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد

رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران با بیان اینکه کرونا و شرایط فعلی ناشی از آن ورزش و روحیه نشاط را در جامعه کمرنگ کرده است ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چنین طرح ها و برنامه هایی دوباره بتوانیم نشاط جمعی و انگیزه ورزشی را از طریق تلویزیون و فضاهای مجازی در بین خانواده ها ایجاد کنیم.

ولی الله شجاع پوریان در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود: در ایام شیوع کرونا ورزش تعطیل نبوده و با برگزاری کلیپ های مجازی، آوای همسایگی و آماده باش ورزشی زمینه تحرک و نشاط را در جامعه فراهم کرده ایم.

وی بیان کرد: در نظر است که در طرح آماده باش ورزشی با هماهنگی شبکه های اجتماعی و رسانه ها این پویش را گسترش دهیم.

شجاع پوریان با بیان اینکه این طرح ۵۰روز ادامه خواهد داشت افزود: هدف از این طرح های ورزشی حضور اجتماعات مردمی در راستای توسعه ورزش همگانی است که با پخش موسیقی مجاز و مفرح حس سرزندگی را برای شهروندان به ارمغان آورد.

به گفته رییس هیات ورزش همگانی، استان تهران، یکی از استانهای پایلوت در ورزش همگانی بوده که از طریق طرح آوای ورزش در همسایگی روزهای سه شنبه با حضور در مجتمع های مسکونی پایتخت از طریق بالکن های منازل و فضای باز مجتمع ورزش همگانی را گسترش می دهند.

وی خاطر نشان کرد: طرح پویش آماده باش به دستور فدراسیون ورزشهای همگانی از ۱۰ مرداد الی ۳۰شهریور ماه به طور سراسری با برگزاری برنامه های مجازی در سراسر کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام