گوگل یافتن پوشش زنده رویدادهای ورزشی را ساده کرد


گوگل خدمات جستجوی خود را به روز کرده تا یافتن موارد پوشش رویدادهای زنده ورزشی را تسهیل کند. این خدمات از طریق گوشی هم در دسترس است. به نقل از انگجت، با توجه به شیوع ویروس کرونا تقریبا همه رویدادهای ورزشی مهم بدون حضور تماشاگران برگزار می شوند و لذا اطلاع از نحوه پوشش زنده آنها برای علاقمندان به ورزش اهمیت دارد. از...

گوگل خدمات جستجوی خود را به روز کرده تا یافتن موارد پوشش رویدادهای زنده ورزشی را تسهیل کند. این خدمات از طریق گوشی هم در دسترس است.
گوگل یافتن پوشش زنده رویدادهای ورزشی را ساده کرد
به نقل از انگجت، با توجه به شیوع ویروس کرونا تقریبا همه رویدادهای ورزشی مهم بدون حضور تماشاگران برگزار می شوند و لذا اطلاع از نحوه پوشش زنده آنها برای علاقمندان به ورزش اهمیت دارد. از همین رو گوگل اطلاع رسانی در مورد خدمات پوشش زنده رویدادهای ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
گوگل از این پس خدمات جدیدی ارائه می دهد تا مشاهده رویدادهای ورزشی زنده را تسهیل کند. بنابراین اگر به انگلیسی عبارت " در کجا مسابقه .... را تماشا کنم" ، را در جستجوگر گوگل تایپ کنید، قادر خواهید بود سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات پخش زنده ورزشی را مشاهده کنید.
خدمات یادشده فعلا برخی مسابقات ورزشی محدود مانند مسابقات بسکتبال ان بی ای را در بر می گیرد. اما گوگل قصد دارد مسابقات ورزشی دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کند. مشاهده آنی امتیازات هر تیم ورزشی، رتبه بندی تیم های حاضر در لیگ و غیره از جمله امتیازات این خدمات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل