نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانی


نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانی

در راستای سخنرانی سردار سلامی به مناسبت روز مقاومت و اشاره او به شهادت سردار سلیمانی، نماهنگی با عنوان «ضربه متقابل» منتشر شده است.

نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه محرم امسال شاید یکی از متفاوت‌ترین سال‌هایی است که در غریبانه‌ترین شرایط برگزار می‌شود. از یک طرف شهادت سپهبد شهید سلیمانی و اولین محرم بدون حضور این سردار عزیز که به مراتب جای خالی‌اش حس می‌شود و از طرفی ویروس کرونا همگی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید

#ما_ملت_امام_حسینیم؛ طوفان توئیتری کاربران با کلام عاشورایی حاج قاسم

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته در سخنرانی به مناسبت سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی، به مجاهدت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهادت ایشان اشاره داشته و خطاب به دشمنان گفت: آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

در راستای این سخنرانی طوفانی، نماهنگی با عنوان «ضربه متقابل» در کانال تلگرامی منتسب به سپهبد شهید سلیمانی منتشر شده است که در ادامه آن را با جزئیات مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش