شاید امسال سال امتحان عزاداران حسینی باشد


شاید امسال سال امتحان عزاداران حسینی باشد

باتوجه به محدودیت‌هایی که امسال ویروس کرونا برای مراسم‌های مذهبی به وجود آورده، نباید این موضوع بهانه‌‌ای برای کم‌کاری عزاداران برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم شود.

شاید امسال سال امتحان عزاداران حسینی باشدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی حدود یک هفته تا آغاز ماه عزای اباعبدالله الحسین(ع) باقی است و دلدادگان و عاشقان حضرت(ع) این روزها در حال تدارک برنامه‌هایی ویژه برای عزاداری در این روزهای کرونایی هستند، روزهایی که با توجه به محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این نگرانی وجود دارد که مبادا مراسم‌ها و هیئات آنطور که باید و شاید مناسب برگزار نشوند.

بیشتر بخوانید

دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم عزاداری محرم + اینفوگرافیک واکنش سخنگوی دولت دوازدهم درباره برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم

در همین راستا ویدئویی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نکات جالب توجهی را درباره نحوه برگزاری محرم امسال مطرح کرده است. حجت الاسلام پناهیان محرم امسال را امتحانی برای عزاداران دانست و از مخاطبان خود خواست تا مبادا به بهانه کرونا برای مراسم سیدالشهدا(ع) کم بگذارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا