آشنایی با آپشن‌های فوق‌العاده گران‌قیمت کونیگ‌زگ یسکو!


آشنایی با آپشن‌های فوق‌العاده گران‌قیمت کونیگ‌زگ یسکو!

معنی جدید آپشن را یاد بگیریم! پیکربندی آنلاین کونیگ زگ یسکو به تازگی راه‌اندازی شده اما برای دسترسی به آن باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشد. این به خاطر 125 نفری است که شانس کافی برای خرید این خودرو و بازی با آپشن های آن را خواهند داشت. مانی خوش‌بین یکی از این … The post آشنایی با آپشن‌های فوق‌العاده گران‌قیمت کونیگ‌زگ یسکو! appeared first...

معنی جدید آپشن را یاد بگیریم!

پیکربندی آنلاین کونیگ زگ یسکو به تازگی راه‌اندازی شده اما برای دسترسی به آن باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشد. این به خاطر ۱۲۵ نفری است که شانس کافی برای خرید این خودرو و بازی با آپشن های آن را خواهند داشت. مانی خوش‌بین یکی از این ۱۲۵ نفر است که پشت فرمان یسکو خواهد نشست. خوش‌بین تصمیم گرفته تجربه شگفت‌انگیز شخصی‌سازی هایپرکار خود را برای ما نیز بازگو کند.

آشنایی با آپشن‌های فوق‌العاده گران‌قیمت کونیگ‌زگ یسکو!

جدای از بررسی راه‌های زیاد برای شخصی‌سازی سریع‌ترین محصول تاریخ کونیگ زگ ما می‌توانیم قیمت آپشن های یسکو را نیز بفهمیم. آپشنی که توجه شدید ما را به خود جلب کرده آپشن بدنه فیبر کربنی است که قیمت ۴۴۳۴۰۰ دلاری دارد! در واقع قیمت این آپشن برابر با قیمت یک لامبورگینی آونتادور S صفرکیلومتر است!

خریداران یسکو همچنین می‌توانند هایپرکار خود را با رنگ‌های سبز، آبی، قرمز یا بنفش برای قطعات فیبر کربنی سفارش دهند. این آپشن کمی ارزان‌تر بوده و ۳۴۶۱۰۰ دلار قیمت دارد. آپشن بدنه کربنی شفاف با قیمت ۲۹۲ هزار دلاری نیز در دسترس بوده درحالی‌که رنگ‌های قرمز و ماندارین سوئیت قیمت ۶۳۳۰۰ دلاری دارند. رنگ‌های صدفی ۲۴۸۰۰ دلار قیمت خورده‌اند درحالی‌که برای رنگ‌های متالیک باید ۱۳۹۰۰ دلار پرداخت کرد.

بالاتر از همه‌ی این آپشن های گران‌قیمت، روش‌های دیگری هم برای بالا بردن قیمت خودرو وجود دارد. خریداران یسکو می‌توانند نوار مسابقه‌ای روی بدنه و رینگ‌های آلومینیومی یا فیبر کربنی را سفارش دهند. گران‌ترین رینگ‌ها از نوع کربنی و لاستیک‌های میشلین کاپ ۲R بوده که یک دست آن‌ها قیمت ۱۱۰۷۰۰ دلاری دارد!

واضح است که این خودرو با آپشن های زیادی در کابین نیز عرضه می‌شود. در کل خودروی سفارش داده‌ شده توسط مانی خوش‌بین قیمت ۳۴۱۹۰۰۰ دلاری برای نسخه استاندارد داشته اما خب او آپشن هایی را انتخاب کرده و قیمت خودرو به ۴۰۸۱۰۵۰ دلار رسیده است. در مقام مقایسه باید گفت بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ بهای بیش از ۳.۸ میلیون دلاری دارد.

آشنایی با آپشن‌های فوق‌العاده گران‌قیمت کونیگ‌زگ یسکو!

قطعاً خوش‌بین مشکلی از بابت پرداخت این مبلغ نداشته و در گاراژ خانه‌ای او چندین دستگاه بوگاتی، مک لارن، پورشه و مرسدس گران‌قیمت پارک شده‌اند. او همچنین منتظر دریافت مک لارن اسپیدتیل، فورد جی تی، مرسدس-ای ام جی وان و کونیگ زگ جمرای خود است!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403