هیچ مدیری حق ندارد پای اصحاب رسانه را به محاکم قضایی باز کند


هیچ مدیری حق ندارد پای اصحاب رسانه را به محاکم قضایی باز کند

معاون سیاسی واجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: پیگیر هستیم با هر آنچه در توان داریم بخشی از مشکلات خبرنگاران را که تمام توانشان را در راستای توسعه جامعه می گذارند، اما مورد بی توجهی قرار گرفته اند رفع و از آن ها حمایت کنیم، نقد هرچند گزنده و تند باشد، هیچ مدیری حق ندارد پای اصحاب رسانه را به محاکم قضایی باز کند.

علی زینی‌ونددر آیین اختتامیه ششمین جشنواره محلی مطبوعات ،خبرگزاری ها وپایگاه های خبری افزود: خبرنگاران تاثیر به سزایی در افکار عمومی دارند.

وی با بیان این که قدرت قلم خبرنگار، به افکار عمومی قدرت می‌دهد، بیان کرد: معدل افکار عمومی در همه کشورها به نفع ملت بوده و نقش خبرنگاران در این دنیای پر تحرک خیلی قوی و پر رنگ است.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاری وارد جهت بندی های سیاسی شد، توقع داشته باشد روی بخشی که به نمایندگی‌اش حرف می‌زند، می تواند تاثیرگذار باشد، در حالی که افکار عمومی با حرف صادقانه، عادلانه و منصفانه سازگار است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان این که اصحاب رسانه نقش و رسالت مهمی را بر عهده دارند، ادامه داد: تعریف گفتمان مبتنی بر واقعیت و دانش در روند تغییرات افکار عمومی تاثیرگذار است.

زینی‌وند گفت: باید تحولات را مرور و رصد کنیم، چراکه اگر بخواهیم با شیوه گذشته در خصوص موضوع های روز تصمیم بگیریم موفق نمی شویم، وضعیت تغییر کرده و رفتارهای امروز باید بر مبنای تغییرات باشد.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری رسانه ها بر جامعه، افزود: اگر خود را با تغییرات به روز نکنیم فرصت ها را از دست می‌دهیم، رسانه ها در این وادی می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403