پایان فصل 2020 فرمولE مصادف با اولین پیروزی مرسدس


فرمول ای ایران – راننده پیشین فرمول یک، استافل وندورن موفق شد که در ششمین و آخرین مسابقه فرمول ای فصل 2019-20 در برلین برای تیم مرسدس اولین پیروزی خودش و این تیم را به دست بیاورد. رِنه رست راننده آئودی از جایگاه سومی شروع خیلی خوبی را داشت و تلاش کرد تا از شعاع خارجی سباستین بوئمی در پیچ یک سبقت بگیرد که این مسئله اجازه داد که وندورن از آنها جدا...

فرمول ای ایران – راننده پیشین فرمول یک، استافل وندورن موفق شد که در ششمین و آخرین مسابقه فرمول ای فصل 2019-20 در برلین برای تیم مرسدس اولین پیروزی خودش و این تیم را به دست بیاورد.

رِنه رست راننده آئودی از جایگاه سومی شروع خیلی خوبی را داشت و تلاش کرد تا از شعاع خارجی سباستین بوئمی در پیچ یک سبقت بگیرد که این مسئله اجازه داد که وندورن از آنها جدا شود و یک فاصله 1.6 ثانیه ایجاد کند.

استافل از حالت حمله 35 کیلوواتی خودش در دور هفتم استفاده کرد و سپس پس از زمان کوتاهی دوباره به مسیر مسابقه ای برگشت و در جلوی نیک د فریس که خودش از رست در پیچ آخر دور یک سبقت گرفته بود قرار گرفت.

در دور بعد، وندورن موفق شد که فاصله خودش را با بوئمی کم کند و سپس از او در پیچ یک وقتیکه راننده نیسان تصمیم گرفت که از مود افزایش قدرت استفاده کند سبقت بگیرد. بوئمی حال در رده سوم قرار داشت.

بوئمی مرسدسی ها را تعقیب کرد و از د فریس سبقت گرفت و دوباره به رده دومی رسید. وندورن بار دیگر در راستای اتخاذ قدرت 4 دقیقه ای خودش به رده دومی و پشت سر بوئمی رفت که به نظر می رسید اگر یک خودروی ایمنی وارد پیست شود این تصمیم یک ریسک استراتژیک بالایی را داشته باشد. با اینکه قسمت هایی از بدنه خودرو اولیور رولند روی مسیر مسابقه ای ریخته شده بود اما شرایط تا خود پرچم شطرنجی سبز و مناسب برای مسابقه دادن دیده شد و هیچ خودروی ایمنی نیامد. استافل وندورن و مرسدس اولین پیروزی خودشان را در فرمول ای کسب کردند.

نیک د فریس هم که به طرز فوق العاده ای انرژی خودش را در طول مسابقه حفظ کرده بود، توانست در رده دوم قرار بگیرد.

فلیپه ماسا راننده تیم ونتوری ریسینگ که در دور اوت لپ خودش بود، تیمش اعلام کرد که دیگر قصد ادامه دادن با وی را ندارد و برای آینده با او ادامه نمی دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد