ارزش برند مایکروسافت برای اولین بار از گوگل پیشی گرفت


ارزش برند مایکروسافت برای اولین بار از گوگل پیشی گرفت

اخبار منتشر شده از برند‌های موجود در بازار جهانی نشان می‎دهد مایکروسافت با رشد 30 درصدی ارزش سهام خود در طول یک سال، از گوگل پیشی گرفت.

ارزش برند مایکروسافت برای اولین بار از گوگل پیشی گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین برآورد‌های حاصل از برترین برند‌های موجود در بازار جهانی که هرساله BrandZ منتشر می‌کند سرانجام برای اولین بار مایکروسافت با رشد ۳۰ درصدی ارزش سهام خود در طول یک سال توانست از گوگل، رقیب دیرین خود پیشی بگیرد، این در حالی است که سهام گوگل در این مدت ۱۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

با وجود اینکه در سال ۲۰۲۰ ظهور کرونا باعث شوکه شدن جامعه جهانی شد، این تهدید در شرکت مایکروسافت به صورت دیگری رقم خورد و با برنامه‌ریزی مناسب در حالی که بسیاری از شرکت‌ها و بازار‌ها افول کردند، این شرکت موفق شد ارزش برند خود را ارتقا دهد.

برندزی درباره‌ مایکروسافت می‌گوید:

تغییر فرهنگ سازمانی و سیستم‌های باز و رشد کسب‌وکار ابری مایکروسافت، باعث افزایش ۳۰ درصدی ارزش این برند شد. بدین‌ترتیب، مایکروسافت جای خودش را با گوگل جابه‌جا کرد و در رتبه‌ سوم و پس از اپل قرار گرفت. همه‌گیری ویروس کرونا درآمد تبلیغاتی گوگل را کاهش داد و ارزش‌ برند آن کمتر شد.

بیشتر بخوانید

جریمه ۲۰ هزار دلاری گوگل در روسیه

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس