افزوده شدن فیلترهای جالب و قابلیت‌های جدید صوتی و تصویری به اپلیکیشن زوم


افزوده شدن فیلترهای جالب و قابلیت‌های جدید صوتی و تصویری به اپلیکیشن زوم

ایتنا - بسیاری از شرکت‌ها و مدارس مشخصا از این نرم‌افزار برای نیازهای آموزشی و دورکاریشان استفاده می‌کنند، که باعث شده تا این شرکت به سرعت به سراغ چند قابلیت جدید برود.

بسیاری از افراد همچنان به خاطر شیوع کروناویروس دورکاری می‌کنند و هیچ نشانه‌ای از تغییر این وضعیت به این زودی‌ها دیده نمی‌شود.

اگرچه چند اپلیکیشن نرم‌افزاری هستند که برای دیدار چهره به چهره همکاران را فراهم آورده‌اند، ولی آن حالت خودمانی که در محیطهای کار واقعی وجود دارد را ارائه نمی‌کنند.
اکنون Zoom با ارائه یک به‌روزرسانی که، از جمله، فیلترهای سردرگم‌کننده‌ای را افزوده است در زمینه دست به کار شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، زوم، البته، اپلیکیشن چت ویدئویی است که در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 رواج چشمگیری یافت. بسیاری از شرکت‌ها و مدارس مشخصا از این نرم‌افزار برای نیازهای آموزشی و دورکاریشان استفاده می‌کنند، که باعث شده تا این شرکت به سرعت به سراغ چند قابلیت جدید برود.
جدیدترین آپدیت این اپ بیش از آنکه بر کارائی متمرکز باشد به «باحال‌تر» شدن توجه کرده است، هرچند که جدا دانستن این دو چندان آسان نیست.

زوم در بلاگ خود ذکر کرده است که با این آپدیت فیلترهای مختلف باحال و سردرگم‌کننده‌ای ارائه شده است؛ کاربران می‌توانند برای خود شاخ بگذراند، یک چشم‌بند بگذارند، عینک‌های فضایی بزنند، و دیگر چیزهای مشابه.
همچنین فیلترهای رنگی همچون سپیا (قرمز متمایل به قهوه‌ای)، سیاه و سفید، دارچینی، و امثالهم وجود دارد.
گفتنی است این فیلترها در همان منوی پس‌زمینه‌های مجازی قرار گرفته‌اند.

افزوده شدن فیلترهای جالب و قابلیت‌های جدید صوتی و تصویری به اپلیکیشن زوم

همچنین، زوم به نیازهای کاربران برای شخصی‌سازی اینکه چگونه در یک ویدئو به نظر برسند، علاوه بر استفاده از فیلترهای مجازی، نیز توجه کرده است. این نرم‌افزار اکنون برای کاربران امکان تنظیم نرم و روشن کردن پوستشان در ویدئویشان در ویدئوها را فراهم می‌آورد. به همین صورت، کاربران می‌توانند یک گزینه جدید «تنظیم برای نور کم» را انتخاب کنند تا ظاهرشان در زمانی که در یک محیط کم‌نور کار می‌کنند بهبود یابد.

در این به‌روزرسانی، به قابلیت‌های صوتی نیز توجه شده است.
زوم می‌گوید که قابلیت حذف نویز آن را بهبود بخشیده است، و به کاربران امکان کنترل داده تا بتوانند هر چیز را از سطوح حذف «پایین» تا «بالا» انتخاب کنند.

نهایتا اینکه، این به‌روزرسانی، دکمه‌های واکنش و برپوش‌های ویدئویی با پس‌زمینه شفاف را بر روی ارائه‌ها در اختیار قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس