38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان شرقی مشارکت دارند


38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان شرقی مشارکت دارند

تبریز- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: 38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب امسال در این استان مشارکت دارند.

"محمد محمدپور" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح ۳۰ واحد عرضه و فروش کتاب در تبریز و هشت کتابفروشی در شهرهای مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر، مرند، هشترود و قره آغاج مشارکت کرده اند.

وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح در مدت ۱۳ روز از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می کنند.

محمدپور اظهار کرد: در این طرح که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در «تابستانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

محمدپور افزود: اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که ۷۷۱ کتاب‌فروش از سراسر کشور در این طرح شرکت دارند که از این میان، ۱۶۹ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۶۰۲ کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها واقع شده‌اند.

طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو