ظرفیت‌های بالقوه لرستان مورد توجه مسوولان قرار گیرد


ظرفیت‌های بالقوه لرستان مورد توجه مسوولان قرار گیرد

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: لرستان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه آب و خاک است که انتظار می رود این پتانسیل‌ها مورد توجه و پیگیری مسولان کشوری قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم استان حرکت رشد به رشد و تحول را در استان مشاهده می کنند و مطالبات مردم نیز باید جدی و پیگیری شود.

وی اظهار داشت: همکاری های وزارت خانه ها به عنوان مکمل برای رشد و توسعه کشاورزی و دامپروری و صنعت استان نیز مدنظر قرار گیردو در هیات دولت مطرح شود تا ظرفیت های آب و خاک و صنایع تعطیل شده استان مورد پیگیری و عملیاتی شدن قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ۵۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال در استان سرمایه گذاری خواهد کرد اما حلقه های موردنیاز وزارت نیرو جهاد کشاورزی نیز باید دراین راستا همکاری کنند.

وی اظهار داشت:انتظار می رود معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز این امور را پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: بنیاد شهید دارای ظرفیت هایی در بخش خصوصی و دولتی است و می تواند با سرمایه گذاری در استان تاثیری در توسعه استان داشته باشد.

وی با اشاره به واحدهای تولیدی راکد در استان گفت: رونق این واحدها باعث رونق اقتصادی استان می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری بخشی از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان تاکید کرد کارگروه هایی در این راستا تشکیل شود و افزایش سهم لرستان در بودجه های ملی دیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن