اولین خط تولید ماسک سه لایه اروند به بهره برداری رسید/افتتاح 4 پروژه بزرگ صنعتی در هفته دولت


اولین خط تولید ماسک سه لایه اروند به بهره برداری رسید/افتتاح 4 پروژه بزرگ صنعتی در هفته دولت

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نهمین پروژه از نهضت جهش تولید در سرزمین فتح در قالب اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی در آیین افتتاحیه خط تولید ماسک سه لایه شرکت لطیف پاک افق اروند در شهرک صنعتی شمار یک آبادان که با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک بیست و یکم مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک به فعالین این عرصه اظهار کرد: امروز نهمین پروژه از سری پروژه های طرح"نهضت جهش تولید در سرزمین فتح" که جزو صنایع کوچک به شمار می آید، در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.

او گفت: با تولید ماسک در اروند، انتظار می رود تولید پکیج بهداشتی مورد نیاز منطقه، استان، کشور و حتی همسایگان مان تکمیل شود چرا که این شرکت مواد ضدعفونی کننده دست، سطوح و مواد شوینده را نیز تولید می کند و امروز با راه اندازی این خط تولیدی پکیج بهداشتی کامل خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امیدواریم با تامین نیاز منطقه و داخل کشور و رفع محدودیت های صادراتی به سایر کشورها، شاهد صادرات این پکیج ها با هدف ارز آوری برای منطقه آزاد اروند باشیم.

موسوی با اشاره به حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و سایر مسوولین کشوری و محلی در هفته ی دولت در منطقه آزاد اروند ادامه داد: چهار پروژه صنعتی، تجاری و خدماتی به ارزش ۶ هزار و پانصد میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای ۳۲۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

او در پایان از اصحاب رسانه، همچنین مدیریت و همکاران حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به خاطر پوشش به هنگام افتتاحیه های پروژه های نهضت جهش تولید در سرزمین فتح طی سه ماه گذشته در شرایط سخت آب و هوایی و شیوع بیماری کرونا، تشکر نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی