کشف 12 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران


کشف 12 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

کشف 12 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد‌های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: تحقیقات تکمیل و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انبار و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که وی تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انبار جمع آوری کرده است.
وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، تصریح کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ و روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انبار اعزام شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بررسی از داخل انباری ۱۸۰ دستگاه چرخ گوشت، ۱۳۱ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۴ دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، ادامه داد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ ولی پور گودرزی افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور