گوشی هوشمند شیائومی می 10 اولترا از نمایشگر TCL استفاده می‌کند


گوشی هوشمند شیائومی می 10 اولترا از نمایشگر TCL استفاده می‌کند

رسانه کلیک – کمپانی TCL اعلام کرده است نمایشگر گوشی هوشمند شیائومی می 10 اولترا را ساخته است و در شبکه اجتماعی Weibo جزئیات این نمایشگر را شرح داده است. شیائومی از گوشی هوشمند می 10 اولترا در جشن سالگرد 10 سالگی خود رونمایی کرد. سپس مشخص شد که این گوشی در بازارهای جهانی عرضه […] نوشته گوشی هوشمند شیائومی می 10 اولترا از نمایشگر TCL استفاده می‌کند...

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – کمپانی TCL اعلام کرده است نمایشگر گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ اولترا را ساخته است و در شبکه اجتماعی Weibo جزئیات این نمایشگر را شرح داده است.

شیائومی از گوشی هوشمند می ۱۰ اولترا در جشن سالگرد ۱۰ سالگی خود رونمایی کرد. سپس مشخص شد که این گوشی در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد و منحصر چین است. با وجود اینکه توجه اصلی کاربران روی پیکربندی فوق‌العاده دوربین این گوشی هوشمند است اما نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی این محصول، با پنل OLED، لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز توجه افراد را جذب خواهد کرد. همان‌طور که مشخص شده است کمپانی TCL سازنده این پنل نمایشی است. این شرکت در یک مطلب از شبکه اجتماعی Weibo جزئیات این نمایشگر را شرح داده است.

گوشی هوشمند شیائومی می 10 اولترا در ۲ مدل پنل پشتی سرامیکی و شفاف به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر این گوشی علاوه‌بر پشتیبانی از استاندارد +HDR 10، می‌تواند رنگ‌هایی را با عمق کامل ۱۰ بیتی ایجاد کند. این صفحه نمایش می‌تواند گاموت رنگ DCI-P3 به‌صورت کامل پوشش دهد و با ارائه‌ی نسبت کنتراست 5000000:1 تا بالاتر از ۱۱۲۰ نیت روشنایی داشته باشد.

علاوه بر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نمایشگر این دستگاه از نرخ نمونه‌گیری لمسی ۲۴۰ هرتزی و ۴۰۹۶ سطح روشنایی در حالت خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های جذاب نمایشگر گوشی جدید شیائومی، این گوشی به فناوری جبران حرکت MEMC و گواهی‌نامه‌ی TUV Rheinland برای انتشار نور آبی تضعیف‌شده نیز مجهز است.

کمپانی TCL اعلام کرده است که به مرحله جدیدی برای ساخت اولین پنل LCD با برآمدگی ۲٫۴ میلی‌متری (در بخش پایین نمایشگر) رسیده است. این موضوع باعث می‌شود که این نمایشگر بتواند باریک‌ترین محصول TCL در مقایسه با سایر محصولات آن باشد. این موفقیت پس از دو سال توسعه و استفاده از معماری COF به دست آمده است. بنابراین باید منتظر بمانید و ببینید که TCL چه زمانی این نمایشگر را به بازار عرضه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس