آمار قربانیان کرونا در کشور از 19 هزار نفر فراتر رفت


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 336 هزار و 324 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت 174 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به 19 هزار و 162 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۴۶ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۹۲ هزار و ۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۹۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون دو میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

آیا خوردن قهوه به ضرر های آن می ارزد؟ | 81.1 هزار مراقب باشید! بستنی مورد علاقه شما شخصیت تان را لو می دهد | 45.0 هزار با خوردن این 20 غذا مرگ در انتظار شماست | 65.2 هزار با این چند ترفند جلوی تمام شدن سریع بسته اینترنت خود را بگیرید | 108.3 هزار مراقب موهای بلند خود باشید چرا که موی کوتاه برای شما عواقب بدی دارد | 74.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج