جشنواره نور مرسدس در کابین S کلاس 2021 جدید!


جشنواره نور مرسدس در کابین S کلاس 2021 جدید!

مرسدس بنز S کلاس همیشه یکی از بهترین کابین‌ها را در دنیای خودرو داشته و فرقی نمی‌کند که درباره چرم مرغوب، جدیدترین تکنولوژی یا تجهیزات آن صحبت کنیم چراکه S کلاس همواره پیشرو بوده است؛ اما ژرمن‌ها قول داده‌اند نسل جدید این خودرو لوکس‌تر از هر زمان دیگری باشد و حتی کابین این خودرو را … The post جشنواره نور مرسدس در کابین S کلاس 2021 جدید! appeared...

مرسدس بنز S کلاس همیشه یکی از بهترین کابین‌ها را در دنیای خودرو داشته و فرقی نمی‌کند که درباره چرم مرغوب، جدیدترین تکنولوژی یا تجهیزات آن صحبت کنیم چراکه S کلاس همواره پیشرو بوده است؛ اما ژرمن‌ها قول داده‌اند نسل جدید این خودرو لوکس‌تر از هر زمان دیگری باشد و حتی کابین این خودرو را پس از خانه و مدرسه “خانه سوم” نامیده‌اند!

جشنواره نور مرسدس در کابین S کلاس 2021 جدید!

یکی از چیزهایی که با ورود به کابین S کلاس ۲۰۲۱ جلب‌توجه خواهد کرد نورپردازی داخلی آن است. صدها فیبر نوری باعث ایجاد خطوط نورانی روی پانل درب‌ها و داشبورد می‌شوند. هر فیبر نوری از حدود ۲۵۰ چراغ LED تشکیل شده است. مرسدس می‌گوید هدف از این کار ایجاد خط ساده و ادامه‌دار از نور در داخل این سدان پرچم‌دار است.

و این نورپردازی جدید با برنامه‌های دستیار راننده ادغام شده است. برای مثال سیستم پایش نقاط کور با تاباندن نور قرمز در کابین به راننده هشدار برخورد را خواهد داد. نورهای دیگری نیز وجود خواهد داشت که از طیف‌های آرامش تا هیجان را شامل خواهند شد.

ویژگی‌های راحتی و انرژی‌بخش از نسل پیشین S کلاس و دیگر محصولات مرسدس بنز گرفته شده است؛ و درست همانند آپشن موجود در دیگر خودروها، این ویژگی با موسیقی، سیستم تهویه مطبوع، ماساژور صندلی‌ها و… ترکیب شده تا محیطی ریلکسی را در خودرو به وجود آورد. همه‌چیز با لمس یک دکمه و یا گفتن عبارت “هی مرسدس” انجام می‌شود.

جشنواره نور مرسدس در کابین S کلاس 2021 جدید!

با تمامی این تفاسیر کابین مرسدس S کلاس جدید واقعاً محیط جذابی خواهد داشت. ویژگی‌های نورپردازی بیشتر و آپشن های رفاهی به‌روز شده با سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX و طراحی کاملاً نو همراه خواهند شد. سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس از صفحه‌نمایش عمودی بزرگی سود برده و پشت آمپرهای دیجیتالی و پیشرفته‌تر نیز در کنار آن خودنمایی می‌کند.

پرچم‌دار کار درست مرسدس در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی