کویر بهاباد میزبان موتورسواران علاقمند به مسیریابی گردشگری


کویر بهاباد میزبان موتورسواران علاقمند به مسیریابی گردشگری

«علیرضا کاظمی» با اشاره به برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتور سواران در این شهرستان، اظهار کرد: به منظور افزایش توان نیروی انسانی و امکانات لجستیکی شهرستان بهاباد، با همکاری نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و هیئت موتورسواری این برنامه اجرا می شود. وی در مورد این دوره آموزشی تصریح کرد: این کمپ آموزشی به مدت سه ماه...

مسئول میراث فرهنگی شهرستان بهاباد از برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتور سواران این شهرستان خبرداد.

«علیرضا کاظمی» با اشاره به برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتور سواران در این شهرستان، اظهار کرد: به منظور افزایش توان نیروی انسانی و امکانات لجستیکی شهرستان بهاباد، با همکاری نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و هیئت موتورسواری این برنامه اجرا می شود.

وی در مورد این دوره آموزشی تصریح کرد: این کمپ آموزشی به مدت سه ماه و هر هفته یک جلسه در نقاط مختلف کویر شهرستان بهاباد برگزار می شود و حدود ۴۰ موتورسوار و ۳۰ نفر همراه در این دوره حضور دارند.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، کاظمی در پایان افزود: با توجه به وضعیت خاص کویر بهاباد و زیبایی چشم نواز آن و همچنین دارا بودن توپوگرافی ویژه با استقبال گردشگران و آفرودسواران همراه بوده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند