آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل


آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: ثبت نام طرح جهیزیه آسان در دفاتر بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج سپاه استان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۳ مردادماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: در سال‌جاری، در طرح جهیزیه آسان محدودیتی در مسئله ازدواج وجود ندارد و نوعروسان تا ۱۰ شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در دفاتر بسیج سازندگی اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در طرح جهیزیه آسان، پک کامل که دارای ۱۲ قلم از کالای جهیزیه است به قیمت ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به نوعروسان ارائه می‌شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بیان کرد: علاوه بر پک کامل، اقلام اختیاری نیز در این جهیزیه در نظر گرفته شده که از متقاضیان اقلام اختیاری ثبت‌نام می‌شود.
پیرجاهد با اشاره به اهداف برگزاری طرح جهیزیه آسان، گفت: ترویج ازدواج آسان در جامعه، حمایت از نوعروسان نیازمند و رونق تولید کالای ایرانی از جمله اهداف این طرح است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان افزود: در سال گذشته هزار سری پک‌کامل و ۲۰۰ سری پک یک یا چند کالایی در بین نوعروسان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید