تکمیل گلخانه 1600 هکتاری پارس‌آباد پیگیری می‌شود


تکمیل گلخانه 1600 هکتاری پارس‌آباد پیگیری می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تکمیل گلخانه هزار و 600 هکتاری در پارس‌آباد با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در بازدید از گلخانه و شهرک صنعتی پارس‌آباد افزود: استقبال و میزبانی از سرمایه‌گذاران بزرگ کشور در توسعه و تکمیل این پروژه ضروری است.
وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومانی ، تولید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن محصولات گلخانه‌ای و اشتغالزایی بیش از ۱۴ هزار نفر از جمله نتایج تکمیل و بهره‌برداری این گلخانه خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم را برای تکمیل این طرح فرآهم شود، افزود: ایجاد زیرساخت‌های برق ،ایجاد پست ۶۳ کیلوواتی و احداث خطوط انتقال برق به طول ۱۵ کیلومتر ، گازرسانی ، تامین آب شرب و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان از جمله اقدامات زیرساختی در راستای تکمیل این گلخانه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد نیز رفع موانع سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین اقدامات در راستای توسعه صنعتی منطقه مغان دانست.
افزود: حل مشکلات آب ناحیه صنعتی پارس‌آباد مغان و روشنایی معابر و آنتن‌دهی موبایل در اولویت برنامه‌ریزی‌های مسوولان استان اردبیل قرار دارد.
وی با بیان اینکه هر کدام از مشکلات زیرساختی این شهرک با حضور مدیران کل و نمایندگان ادارات آنها در شهرستان بررسی شده و باید گره‌گشایی از مسائل برای سرعت‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌ها انجام شود.
عزیزی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه ذیربط تا هفته آتی مشکل آب و روشنایی معابر این ناحیه برطرف می‌شود.
بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در خصوص تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بانکی از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید در جهت حل آنها تصمیم‌گیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس