گوشی تلفن‌همراه قاچاق برای مشتری روشن نشد


گوشی تلفن‌همراه قاچاق برای مشتری روشن نشد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف 15 گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال خبر داد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کشف گوشی قاچاق، اظهار کرد: از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که از استان کردستان به سمت تهران در حال حرکت بود، در شهرستان خدابنده گوشی تلفن‌همراه قاچاق کشف شد.

این مسئول ادامه داد: ماموران پس از دستور ایست و مشاهده تناقض‌گویی راننده و دیگر متهم، با تفتیش خودرو ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون و ۱۳۶ هندزفری به ارزش ۶ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: پس از بررسی به عمل آمده و انجام استعلام‌های گمرکی، قاچاق بودن کالاهای مکشوفه محرز شد و پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تشکیل و متهمان علاوه ‌بر ضبط کالای قاچاق و خودرو به پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صندوق دولت، محکوم شدند.

ممیزی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، گفت: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: به علت تاثیر منفی قاچاق در اقتصاد کشور، تعزیرات حکومتی به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌کند، به همین خاطر بیشترین محموله‌های قاچاق که در استان رسیدگی می‌شود، مربوط به قاچاق البسه، نفت‌گاز، سیگار و لوازم خانگی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس