راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج


راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج

معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بهبود عملکرد تصفیه، اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج راه اندازی شد.

"غیضان خواهانفر" در این بازدید با اشاره به برخی نواقص موجود در تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج افزود: با راهبری صحیح تصفیه خانه بخش اعظم ایرادات فنی تصفیه خانه با راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج هم اکنون بخوبی برطرف شده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور بهبود عملکرد تصفیه، اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج راه اندازی شد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 7 نفر نیروی اداری و خدماتی در اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج مستقر هستند.
خواهانفر با بیان اینکه پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج تمامی استانداردهای لازم را دارد تاکید کرد: کلرزنی خروجی این تصفیه خانه به صورت مداوم و بر اساس ضوابط های فنی در حال انجام است.
وی تبدیل فرایند لاگون هوادهی به لاگون فعال و تصفیه سپتاژ دو پیشنهاد از سوی مشاور برای بهبود روند کار تصفیه خانه فاضلاب هستند که حدود 19میلیارد تومان هزینه در بر دارد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اقدامات لازم فنی برای رفع بوی فاضلاب در تصفیه خانه انجام شد ولی باید توجه داشت که بخش اعظم بوی نامطبوع ایجاد شده در مناطق غربی شهر یاسوج ناشی از فاضلاب های سطحی است که باید شهرداری و دستگاه های متولی نسبت به ساماندهی آن ها اقدام کنند.
خواهانفر با بیان اینکه در حال حاضر حدود 37 درصد مناطق شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن به شبکه فاضلاب وصل نیستند ادامه داد: مطالعات اتصال مناطق سررود جنوبی به شبکه فاضلاب صورت گرفته است که نیازمند تامین اعتبار برای عملیاتی شدن است.
وی بیان کرد: برای ترغیب نصب انشعاب فاضلاب توسط مشترکین فاقد امتیاز فاضلاب نیز علاوه بر کارهای فرهنگی و تبلغی باید از ابزار قانونی برای الزام مشترکین به نصب انشعاب فاضلاب نیز بهره برد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فاضلاب مسکن مهر نجف آباد نیز با مطالعات انجام شده و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است که جمع آوری و با احداث خط انتقالی به اکبر آباد و سپس توسط یک ایستگاه پمپاز به خط انتقال اصلی فاضلاب شهر متصل شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال برگزاری نشست های کارگروه کنترل حفاظت کیفی آب استان ظهر امروز اعضای این کارگروه شامل نمایندگانی از منابع طبیعی، شبکه بهداشت،محیط زیست، آب منطقه ای و آب و فاضلاب در بازدید میدانی از بخش های مختلف تصفیه خانه شهر یاسوج و روند تصفیه فاضلاب داشتند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا