لحظه کوبیدن مشت به صورت داور در مسابقه دوستانه! +فیلم


لحظه کوبیدن مشت به صورت داور در مسابقه دوستانه! +فیلم

یکی از بازیکنان پس از آنکه داور بازی کارت قرمز به او نشان داد با کوبیدن مشت به صورت داور بازی را به جنجال کشید.

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ضرب و شتم شدید یک داور فوتبال را در یکی از زمین‌های بازی در انگلیس به تصویر می‌کشد. در این بازی فوتبال که در شهرک «آکتون»، واقع در غرب کلانشهر لندن در حال انجام بود ناگهان یکی از بازیکنان به داور هجوم برده و او را شدیدا مورد ضرب و شتم قرار داد. در این حادثه «ساتیام توکی» داور ۲۸ ساله این مسابقه از ناحیه صورت دچار جراحت شد.

لحظه کوبیدن مشت به صورت داور در مسابقه دوستانه! +فیلم

توکی که یک اپراتور قطار است و به همراه همسر و دختر ۱ ساله اش در غرب لندن زندگی می‌کند پس از فحاشی یکی از بازیکنان اقدام به نشان دادن کارت قرمز به او کرد. ویدئویی که توسط تماشاگران تهیه شده است چگونگی وقوع این درگیری را نشان می‌دهد. در این ویدئو پس از آنکه توکی به این بازیکن خاطی کارت قرمز نشان می‌دهد، او به سمت این داور حرکت کرده و سپس دو بار با مشت به صورت او می‌کوبد. بنا به گفته توکی پس از اصابت مشت به صورتش او برای لحظاتی دید خود را از دست داده بود. این بازیکن همچنین این داور جوان را تهدید کرده بود که پس از پایان بازی و در بیرون از ورزشگاه به حساب او خواهد رسید.

گفتنی است؛ پس از این حادثه باشگاه فوتبال دموندیال با ابراز تاسف و محکوم کردن رفتار بازیکن خاطی خود در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای همیشه این بازیکن از این باشگاه اخراج شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی