بازی با مرگ موتورسوار با انجام یک سبقت غیرمجاز!


بازی با مرگ موتورسوار با انجام یک سبقت غیرمجاز!

سرعت زیاد موتورسوار به همراه سهل انگاری راننده خودروی مقابل در روشن کردن چراغ خطر(فلاشر) خودرو یک تصادف شدید رانندگی در اتوبان را رقم زد.

بازی با مرگ موتورسوار با انجام یک سبقت غیرمجاز!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما هم هنگام رانندگی موتورسوارانی را دیده باشید که با سرعت زیاد از شکاف میان خودرو‌ها حرکت می‌کنند. این افراد با توجه به اندازه وسیله نقلیه خود یا با اتکا به مهارت خود در موتورسواری تصور می‌کنند می‌توانند راهی را برای عبور میان خودرو‌ها پیدا کنند، اما واقعیت این است که همیشه اینطور نیست. گاهی زمان و مکان، مجال گریز را از این رانندگان می‌گیرد.

از طرفی رانندگان بی خیالی نیز هستند که بدون وسیله نقلیه ایمن اقدام به رانندگی می کنند. مثلا در حالی که چراغ های ترمز عقب خودروهای آن ها خراب است با رانندگی در خیابان یا جاده رانندگان دیگر را به دردسر می اندازند یا در هنگام بروز خطر از روشن کردن فلاشر خودروی خود غفلت می کنند. اتفاقی که به تازگی در یکی از اتوبان‌های مالزی رخ داد نمونه این دو مدل رانندگان قانون شکن و بی خیال است.

در این حادثه که در تاریخ ۸ آگوست در اتوبانی در این کشور رخ داد یک راننده موتورسیکلت که در فضایی محدود قصد سبقت از خودروی مقابل را داشت شدیداً دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین داش کم خودروی یکی از رانندگان تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو خودرو‌ها در حالی که با فاصله مطمئن از یکدیگر در اتوبان در حال حرکت هستند دیده می‌شوند. رعایت فاصله طولی توسط رانندگان مالزیایی در این ویدئوی کوتاه قابل توجه است.

بیشتر بخوانید

لحظه سرقت مرغ دریایی از کافی شاپ!

لحظاتی بعد ناگهان موتورسوار که با سرعتی زیاد در حرکت است از راه رسیده و با مشاهده خودروی مقابل رو به روی خودش تصمیم به عبور از شکاف بین خودرو و گارد ریل اتوبان می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد به دلیل فضای محدود بین خودرو و موانع، او شدیداً با گاردریل برخورد کرده و چند متر جلوتر روی زمین پرتاب می‌شود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. کاربران ضمن انتقاد از این راننده موتورسیکلت بخاطر رانندگی با سرعت زیاد، از راننده خودرو نیز بخاطر روشن نکردن چراغ‌های خطر عقب (فلاشِر) در هنگام رانندگی با سرعت کم در لاین سبقت انتقاد کردند.

گفتنی است؛ با وجود آنکه موتورسوار در هنگام حادثه کلاه ایمنی بر سر داشت هنوز از سرنوشت او گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس