برپایی نمایشگاه «از غدیر تا عاشورا»/ برگزاری جشن مباهله با حضور حوزویان


برپایی نمایشگاه «از غدیر تا عاشورا»/ برگزاری جشن مباهله با حضور حوزویان

حجت‌الاسلام مجد گفت: نمایشگاه «از غدیر تا عاشورا» شامل غرفه‌هایی مخصوص بانوان و کودکان و چند غرفه عمومی است که طی آن محصولاتی با محتوای اسلامی ایرانی در زمینه‌های بازی، نوشت‌افزار و عفاف و حجاب عرضه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اصغر مجد هاشمی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) (واقع در خیابان قزوین، نرسیده به پل امامزاده معصوم) نمایشگاه از غدیر تا عاشورا را از سال 1397 و در امتداد نمایشگاه عاشورا که از سال 1361 در این مسجد برگزار می شد، در خیابان قزوین، روبروی آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) برپا می کند، اظهار کرد: امسال این نمایشگاه با شعار «کرامت علوی، ایثار حسینی» از شب عید غدیر (جمعه، 17 مردادماه) آغاز به کار کرد و تا دوازدهم محرم نیز به کار خود ادامه می دهد.

امام جماعت مسجد باقرالعلوم (ع) افزود: پایگاه بسیج این مسجد با همکاری استادان و طلاب و پایگاه بسیج حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) و با مشارکت هیئت حضرت سیدالشهدا (ع) و آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) تهران این نمایشگاه را راه اندازی کرده اند و علاقمندان می توانند تا دوازدهم محرم امسال از ساعت 21 تا دو نیمه شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه از غدیر تا عاشورا شامل غرفه هایی مخصوص بانوان و کودکان و چند غرفه عمومی است که طی آن محصولاتی با محتوای اسلامی ایرانی در زمینه های بازی، نوشت افزار، حجاب و عفاف و ... عرضه می شود.

مجد گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با مساعدت شهرداری، فضای بیشتری به نمایشگاه از غدیر تا عاشورا اختصاص یافته است و با تلاش پایگاه های بسیج مسجد و حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) تمام موارد بهداشتی رعایت می شود.

وی افزود: جشن بزرگ عید غدیر در نمایشگاه از غدیر تا عاشورا برگزار شد و پنج شنبه و جمعه، 23 و 24 مردادماه، جشن بزرگ مباهله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی و با حضور روحانیون و حوزویان تهران در فضای این نمایشگاه برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید