25 میلیارد تومان تسهیلات به کانون‌های برتر در رویداد ملی فهما پرداخت می‌شود


25 میلیارد تومان تسهیلات به کانون‌های برتر در رویداد ملی فهما پرداخت می‌شود

حجت‌‌الاسلام ارزانی با اشاره به کسب رتبه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در رشته «اوقات فراغت» از پرداخت25 میلیارد تومان تسهیلات به کانون‌های برتر در رویداد ملی فهما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» امروز(چهارشنبه، 22 مرداد) در ارتباط تصویری با «فیروز فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان، کسب مقام برتر گیلان در رویداد ملی فهما در رشته«اوقات فراغت» را تبریک گفت.

مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به فعالیت‌های مطلوب و موثر کانون‌های مساجد گیلان به‌ویژه در حوزه اوقات فراغت افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد این استان در رویداد ملی «فهما» در کشور بسیار ممتاز بوده و در زمان اجرای اولیه طرح، استان اول بود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد گیلان گفت: 46 کانون فرهنگی و هنری این استان در رویداد ملی فهما مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

حجت الاسلام ارزانی بر حمایت از کانون‌های برتر در نخستین دوره رویداد ملی فهما تاکید و تصریح کرد: یک هزار و 600 کانون از 25 هزار کانون کشور در این رویداد برگزیده شدند که مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

وی از حمایت ویژه از کانون‌های مساجد گیلان به جهت کسب رتبه برتر کشوری خبر داد و افزود: 25 میلیارد تومان تهسیلات به کانون‌های برگزیده این رویداد ملی اختصاص یافته است که شرایط دریافت آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مشاورز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شهرستان شفت که مجری طرح سفیران اجتماعی و یاریگران زندگی در گیلان هستند اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان شفت نیز امسال در قالب این طرح‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دومین دوره این رویداد ملی همزمان با هفته وحدت سال 1400 آغاز می‌شود تصریح کرد: سال 1401 استان برتر انتخاب و به‌عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد «فهما» ایران معرفی می‌شود.

حجت الاسلام ارزانی ابراز امیدواری کرد مجموعه اقدامات انجام شده در این رویداد و انعقاد تقاهم‌نامه با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف منجر به حمایت جدی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در سراسر کشور شود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید